  • Data: 2011-12-19 15:46:40
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-19, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > znaczy sie gdzie tutaj? W przykładzie AZ (artura)?
    > Zakładając, ze sytuacja miała miejsce - to jest ona naganna i pytanie czy
    > nie należało zrobić z tym coś dalej. Generalnie jednak - akurat w tym
    > wypadku bardzo wątpie, zeby miało takie coś miejsce, bo policja stojąc i
    > zatrzymując kierowców jest w ściśle określonym miejscu i nie jest to ich
    > wymysł, a taki dostają 'przydział'.
    >
    > Nie moga wystawiać mandatów za wyrkoczenia, których w danym miejscu nie da
    > sie popełnić, bo kiepsą ma to linie obrony... no ale może trafił na
    > wyjątkowych debili. Kto wie.

    A czemu mialbym sobie zmyslac? Chcesz zdetronizowac Artura ktory
    twierdzi ze wladza nigdy nie chce zle? Ewentualnie (ale to BARDZO
    RZADKO) sie pomyli?

    OIDP to bylo tu:
    http://g.co/maps/tythp

    Stali w krzakach tam gdzie masz A, jechal sznur aut, policjanci w
    krzakach, wyprzedzalem hurtem z 10 samochodow przed zabudowanym,
    policjant wybiegl z krzakow a dalej to jak juz miales w poprzednim
    poscie.

    > Ja jeżdze czynnie samochodem robiąc 20-70kkm rocznie i nigdy nie mialem
    > kontroli drogowej, w ktorej policjant wciskałby mi kit dotyczący rzekomego
    > wykroczenia. Może mialem szczęście. Musze jednak przyznać, ze akurat moim
    > ulubionym tekstem bylo zawsze "i co Panie Jakubie mamy z Panem zrobic?" -
    > cóż, ja to lubie, a ktoś inny nad tym ubolewa - ale to już tego kogoś
    > sprawa.

    Zebys kiedys nie polubil celi na komisariacie na 48h i paru latek w
    kartotece bo dostali wieksze premie za lapowkarzy niz wyrobienie normy.

    --
    Artur
    ZZR 1200