  • Data: 2017-01-11 12:47:51
    Temat: Re: Uwaga na zamykanie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-01-2017 o 11:36, Adam Wysocki pisze:

    > Jakby mi komputer sterował światłami, to też bym przestawił :) To jeszcze
    > nie ta era, 2004 rok.

    > A nie jest to złe dla świateł, że tak mrugają? Niby nie halogeny, ale
    > zawsze...

    Zgaszenie na rozruch (zazwyczaj chyba krócej jak 1s) specjalnie im
    raczej nie szkodzi - nie zdążą bardzo ostygnąć - udar przy zapalaniu
    chyba mały. Według mnie to mrugnięcie na rozruch nie skraca specjalnie
    żywotności żarówek.

    Nie mam pojęcia z czego to wynika, ale ile razy zadziała mi ABS to
    wydaje mi się, że światła mi wtedy błyskają jaśniej niż normalnie. Jeśli
    to nie jest tylko wrażenie (ale niby skąd miało by się brać) to wydaje
    mi się, że to źle działa na żarówki.
    Takie samo wrażenie miałem też w poprzednim samochodzie (tam miałem
    Xenony, a teraz zwykłe).
    P.G.