  • Data: 2017-01-12 01:41:36
    Temat: Re: Uwaga na zamykanie
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:15Td67mqqIqvqNv8%gof@news.chmurka.net...

    > Nie znałem. Dlaczego tak? Akumulator się podgrzewa i spada mu opór
    > wewnętrzny?

    Nie inaczej. Przy dużym poborze prądu większość wytraci się na oporze
    wewnętrznym, zanim temat zdąży się podgrzać (i zapewne zachodzi też
    wymieszanie płynu, musiałbym do ściągawki zajrzeć), mniej wtedy zostanie na
    chechłanie. Przynajmniej tak kiedyś zeznawano w literaturze. I nie krępuję
    się wszystkich świateł nawet na 2 minuty - nie zejdzie nawet 0.5 Ah, no,
    poniżej 1 Ah będzie na pewno, bateria nie zbiednieje (chyba, że poprzedniego
    dnia została wymemłana i nie nabita). Różnica może niewielka, ale daje. Nie
    zauważyłem jej przy krótkim pobudzeniu baterii.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.