  • Data: 2017-01-11 11:43:48
    Temat: Re: Uwaga na zamykanie
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS <h...@...pl> wrote:

    > Obliczyłem, że nawet do 2 minut się da bez istotnych strat,

    Jak to policzyłeś, tzn. ile ładunku uznałeś za istotną stratę? 2 minuty
    przy 110W (2x 55W), czyli 9A, to 0.3Ah, przy pojemności aku 50Ah daje
    to 0.6% pojemności.

    > skarpeta przy -20 odpalała w 2-3 sekundy.

    U mnie zawsze wszystkie samochody i motocykle, które miałem, odpalały
    niezależnie od pogody - może kwestia tego, że nie Diesle a może tego, że
    zawsze dbałem o naładowanie akumulatora, szczególnie podczas dłuższych
    postojów (np. motor w zimie - nie wyjmuję aku, żeby trzymać w cieple,
    ale jest na stałe podtrzymywany na 13.8V, i tak już którąś zimę).

    --
    http://www.chmurka.net/