  • 21. Data: 2012-03-19 20:53:04
    Temat: Re: Uwaga na rowery
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 19.03.2012 Robert_J <d...@g...pl> napisał/a:

    > Nie rozumiem dlaczego karze
    > się kierowcę jak zapomni włączyć światła w południe, a zlewa
    > się rowerzystę jadącego w nocy bez żadnej lampki? Człowiek
    > takiego jebnie i potem kłopoty, bo oczywiście kierowca jest
    > zawsze winny...

    A próbowałeś kiedyś złapać rowerzystę?

    pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 22. Data: 2012-03-19 22:41:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Monday, March 19, 2012, 8:06:09 PM, you wrote:

    [...]

    > IMO każdy powinien przed wyjechaniem w trasę obejrzeć z 15 minut
    > takich filmów, to może by wolniej i ostrożniej jechał.

    ROTFL! Kto to pisze?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2012-03-20 09:01:40
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > A próbowałeś kiedyś złapać rowerzystę?

    Jadącego ulicą, gdzie po bokach masz budynki? Myślę że nie
    jest to większy problem bo nie ma gdzie zwiać :-). Nie mówię
    o nocnych kolarzach w parku, ci raczej większego zagrożenia
    nie stwarzają...

  • 24. Data: 2012-03-20 09:06:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 20.03.2012 Robert_J <d...@g...pl> napisał/a:

    > Jadącego ulicą, gdzie po bokach masz budynki? Myślę że nie
    > jest to większy problem bo nie ma gdzie zwiać :-).

    Budynki, schodki, bramy... Rower jest szybszy od pieszego i dużo
    zwrotniejszy od samochodu. No i zawsze daje się wziąść na ramię celem
    przeskoczenia jakiegoś murka, czy maski samochodu, który zajechał drogę.
    Wystawienie suszarki czy złapanie Przestępcy Z Piwem jest o wiele
    prostsze :)

    > Nie mówię
    > o nocnych kolarzach w parku, ci raczej większego zagrożenia
    > nie stwarzają...

    :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 25. Data: 2012-03-20 11:03:25
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

> [...]
    > ramię celem
    > przeskoczenia jakiegoś murka, czy maski samochodu, który

    Sądzę że niewielki procent zatrzymywanych byłby chętny do
    ucieczki, większość jednak by się zatrzymała.

    > Wystawienie suszarki czy złapanie Przestępcy Z Piwem jest
    > o wiele
    > prostsze :)

    To prawda :-)

  • 26. Data: 2012-03-20 11:07:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 19 Mar 2012 19:00:19 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"

    > Co było ?

    http://youtu.be/uXIeq-_w040
    Nie ważne, to lepsze... ;)

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 27. Data: 2012-03-20 11:14:55
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    > Sądzę że niewielki procent zatrzymywanych byłby chętny do
    > ucieczki, większość jednak by się zatrzymała.

    ALe ryzyko, że będzie trzeba pobiegać za zatrzymywanym jest zawsze :)

    :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 28. Data: 2012-03-20 18:32:17
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-19 20:53, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > A próbowałeś kiedyś złapać rowerzystę?

    Skoro niemal połowa pijanych kierowców to roweranci, to jednak znaczy,
    że się da.

    Inna sprawa, że skoro rower to podobno pojazd, to procedura zatrzymania
    pojazdu chyba tam jakoś wygląda - choćby lizak ktoś powinien wyciągnąć.
    Więc nie jestem pewien, czy olanie krawężnika jest ucieczką w rozumieniu
    prawa;)

    Shrek.

  • 29. Data: 2012-03-20 18:53:19
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Hello megrims,
    >
    > Monday, March 19, 2012, 8:06:09 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > ROTFL! Kto to pisze?

    Ja to pisze.

    I zawsze oglądam takie filmy przed podróżą.

    A co do pamiętnego dzwona Łodzi, to pojedź tam,
    zobacz jakie są tam odległości, uwzględnij 135 stopni
    obiektywu kamery oblicz prędkość a potem wydawaj wyroki.

  • 30. Data: 2012-03-21 00:14:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 12:25:55 +0100, z napisał(a):
    > PS. Myślę że rozsądniejszym byłoby ustępowanie rowerzyście jeśli już
    > jest na przejeździe dla rowerów. (jak z pieszymi)

    Rowerzysta jest za szybki. Pieszy przechodzac przez jeden pas zostawia
    czasu akurat tyle ile trzeba na przejechanie lub hamowanie.
    Rowerzysta szybko jadacy nie.,

    No i ten filmik to inny przypadek i w zasadzie nie podpada.

    J.