  • 11. Data: 2012-03-19 16:55:19
    Temat: Re: Uwaga na rowery
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-19 14:38, Myjk pisze:
    > Mon, 19 Mar 2012 14:33:36 +0100, Jarek Andrzejewski

    > Mniej więcej jak tu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=W_3TR5xEJc0

    Ciekawe, czy przeżyli.

  • 12. Data: 2012-03-19 17:21:44
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Jacek, Mon, 19 Mar 2012 14:59:02 +0100, pl.misc.samochody:

    > Ja bym w kilku przypadkach lał pałą i patrzył, jak puchnie tych, który
    > wymyślili przejazdy dla rowerów w miejscach, jak na przykład to (podaję
    > współrzędne):
    > 50.090163, 19.106725
    >
    > W tym miejscu mało który samochód jedzie poniżej 80 km/h a droga dla
    > rowerów prowadzi przez szczere pole. Dobrze, że nikt tam rowerem nie
    > jeździ, bo miałby tam zgodnie z przepisami pierwszeństwo przejazdu plus
    > pierwszeństwo na cmentarz gratis.
    > Jacek

    Masz rację, w takich miejscach na drogach powinno się ustawić znak STOP.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 13. Data: 2012-03-19 17:32:00
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Marek 'marcus075' Karweta w <news:kggt1m7xb347$.dlg@pedaluje.ile.moze>:

    > Jacek, Mon, 19 Mar 2012 14:59:02 +0100, pl.misc.samochody:

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Masz rację, w takich miejscach na drogach powinno się ustawić znak STOP.

    Masz rację, biorąc pod uwagę p^odkreślone B-20 dla rowerzystów nikomu nie
    będzie przeszkadzać ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 14. Data: 2012-03-19 17:36:14
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-19 12:01, z wrote:

    > KIEROWCO! rozejrzyj się trochę dalej niż chodnik. "Pędzące strzały są
    > wszędzie"
    >
    > ROWERZYSTO! Zachowaj ostrożność. Zwolnij. Blachosmrody dostrzegają tylko
    > piechurów!

    Brzmi rozsądnie. Zdrowy rozsądek jest widziany mile z obu stron barykady;)

    Shrek.

  • 15. Data: 2012-03-19 18:28:18
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <jk7gjv$g6j$1@inews.gazeta.pl>
    Robert_J <d...@g...pl> wrote:

    > (...) Nie rozumiem dlaczego karze
    > się kierowcę jak zapomni włączyć światła w południe, a zlewa
    > się rowerzystę jadącego w nocy bez żadnej lampki?

    Gdyż go nie widać. ;-P

    --
    Jacek Politowski

  • 16. Data: 2012-03-19 19:00:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Mniej więcej jak tu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=W_3TR5xEJc0

    "Ten film został usunięty z powodu naruszenia zasad YouTube
    dotyczących treści szokujących i niesmacznych.
    Przepraszamy za usterki."

    Co było ?

  • 17. Data: 2012-03-19 19:59:23
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > "Ten film został usunięty z powodu naruszenia zasad YouTube dotyczących
    > treści szokujących i niesmacznych.
    > Przepraszamy za usterki."
    >
    > Co było ?

    no to chyba mój też usuną z tym C63.
    Tam powiedziałem kurwa i zajebiście. W tle leci
    dość kontrowersyjna muza - masz wermachtu.

  • 18. Data: 2012-03-19 20:04:17
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-19 14:33:36 +0100, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> said:

    > A w jaki sposób przestrzeganie przepisów (jak rozumiem: przez
    > kierowcę) ma go uchronić przed wjechaniem w tył rowerzysty?

    Wjechanie w tył rowerzysty to coś innego, niż wjechanie rowerzysty w tył.

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-03-19 20:06:09
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > "Ten film został usunięty z powodu naruszenia zasad YouTube dotyczących
    > treści szokujących i niesmacznych.
    > Przepraszamy za usterki."
    >
    > Co było ?

    coś w stylu: jedziesz za autem, a auto przed tobą ma zderzenie
    czołowe z innym autem, które wjechało pod prąd na autostradę.
    No i wielki gruz łącznie z fikołkami auta, które kręciło film.
    Żadnej krwi ani latających flaków. Nie wiem kto się doczepił.

    Gorsze filmy na YT latają. Np z tym rowerzystą co go trafił
    jakiś psychol lecący ze 160 przez miasto.

    IMO każdy powinien przed wyjechaniem w trasę obejrzeć z 15 minut
    takich filmów, to może by wolniej i ostrożniej jechał.

  • 20. Data: 2012-03-19 20:42:22
    Od: " AA" <c...@N...gazeta.pl>

    Jacek <n...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > rowerów prowadzi przez szczere pole. Dobrze, że nikt tam rowerem nie
    > jeździ, bo miałby tam zgodnie z przepisami pierwszeństwo przejazdu plus

    Zabawna sprawa, bo zanim rzuciłem okiem na google maps, żeby sprawdzić te
    współrzędne byłem już na 99% pewien, że masz na myśli właśnie to miejsce,
    czesto tamtędy jeżdżę na Śląsk (tam jest dozwolona 90km/h, równa jezdnia, więc
    nierzadko ludzie jeżdżą >100km/h).

    pozdr
    AA