  • 1. Data: 2009-02-19 11:42:30
    Temat: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    Witam,

    jak w temacie.
    Zalaczam post kolegi z goldenline'a z grupy motocyklowej:

    "Drodzy,
    szukam od pewnego czasu motocykla, bardzo często trafiam na miny
    dlatego uznałem, że taki temat w którym można by się ostrzegać bardzo
    się przyda. Dodatkowo trzeba jak najbardziej uprzykrzyć życie tym
    którzy zapewniają, że motocykl to bezwypadkowa igiełka a rzeczywistość
    i twarde fakty mówią coś innego...

    No więc zacznę:

    http://allegro.pl/item554213448_suzuki_gsxr_750_tran
    sp...

    Nówka sztuka prawie nieśmigana, niby wszystko ideał, fakt braku
    nalepek na zadupku właściciel tłumaczy, że "taką już kupił".
    Jak pewnie dobrze wiecie to w USA istnieje bardzo dokładny system
    raportowania co się dzieje z motocyklem, włącznie z wypadkami,
    przebiegiem itp. Udało się zdobyć od właściciela numer VIN, wklepałem
    moto do systemu i własnym oczom nie wierzę:

    Moto zakwalifikowane jako złom (JUNK TITLE) z powodu:
    Accident reported
    in Philadelphia County
    Involving front impact
    It hit a motor vehicle
    Severe damage reported
    Vehicle towed

    Aby uwiarygodnić tą wiadomość przesyłam linki do print screenów z
    raportu carfax:

    http://img24.imageshack.us/img24/5710/carfaxwr0.jpg
    http://img24.imageshack.us/img24/2054/carfax2cq1.jpg

    Ręcę opadają, ja rozumiem, że motocykle używane mogą mieć przygody ale
    jakim trzeba być s*@^@ &% aby wciskać naprawiony złom jako prawie
    nówkę na dotarciu! Omijajcie oszusta szerokim łukiem!

    Piszę ten post aby Was przestrzec bo ja prawie zrobiłem niepotrzebny
    kurs do Białegostoku.
    Fajnie jakby w tym temacie wrzucać podobne kwiatki i nawzajem się
    ostrzegać przeciwko kurestwu! "

    To tak jak by sie ktos czail bo maszynka wizual ma fajny.
    Po wiecej odsylam na http://www.goldenline.pl/forum/motocykle2/749830

    pozdrawiam
    eMKu

  • 2. Data: 2009-02-19 11:44:51
    Temat: Re: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    On 19 Lut, 12:42, MichalKu <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ostrzegać przeciwko kurestwu! "
    >
    > To tak jak by sie ktos czail bo maszynka wizual ma fajny.

    Poprawny link do allegro, jakby sobie ktos nie mogl poradzic:

    http://allegro.pl/item554213448_suzuki_gsxr_750_tran
    sport_raty.html

    pozdry
    eMKu

  • 3. Data: 2009-02-19 12:04:14
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "MichalKu" <m...@o...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    Witam,

    jak w temacie.
    Zalaczam post kolegi z goldenline'a z grupy motocyklowej:

    [...]
[...]

    Marider, znasz padake? Co Ty tam ostatnio polecales ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & ST 955

  • 4. Data: 2009-02-19 12:13:04
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "MichalKu" <m...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > się przyda. Dodatkowo trzeba jak najbardziej uprzykrzyć życie tym
    > którzy zapewniają, że motocykl to bezwypadkowa igiełka a rzeczywistość

    Sorka, jezscze uwaga: sugerowalem juz wielokrotnie by nie zadawac sie z
    anafabetami, ze postac sprzedajacego jest nei mniej wazna niz obiekt
    transakcji. Popatrzywszy na opisy tej i innych jego aukcji nie kupilbym od
    facia nawet paczki makulatury.

  • 5. Data: 2009-02-19 12:44:39
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

> [...]
    >http://allegro.pl/item554213448_suzuki_gsxr_750_tra
    nsp...

    >Moto zakwalifikowane jako złom (JUNK TITLE) z powodu:

    Tak sobie mysle, czy takich przypadkow nie powinno sie zglaszac do
    prokuratora. Taz jesli przedawca nabyl motor legalnie to chyba nie
    mogl o tym nie wiedziec. Choc pewnie i tak slady umiejentie
    pozacierane a 'wymiar' ma wazniejsze sprawy na glowie od przestepstw.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2009-02-19 14:50:46
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "MichalKu" <m...@o...pl> napisał

[...]
    -

    Mnie tylko zastanawia jak cos takiego zarejestrowac. ZTCW podczas
    rejestracji patrzą na papiery motocykla i jeżeli jest wpisane junk to nie da
    rady zarejestrować.
    Wojtek

  • 7. Data: 2009-02-19 15:16:37
    Od: marider <m...@g...pl>

    MichalKu pisze:
    > Piszę ten post aby Was przestrzec bo ja prawie zrobiłem niepotrzebny
    > kurs do Białegostoku.

    Bym tylko dopisal, zamiast jechac w ciemno, trzeba bylo sie zapytac, mam
    blizej i moglem sprzeta obejrzec ;)

    Mnie taka historia jakos nie dziwi, $ byl po 2zl i mniej, to nasciagali
    przeroznego zlomu zza oceanu a teraz po sklepaniu to wszystko w Polske
    idzie jako nowki sztuki :)

    Natomiast chcialbym wiedziec jak toto zarejestrowac w Pl z "junk title".
    Pomijajac przeszczep/przebicie ramy lub kant w tlumaczeniu dokumentow bo
    i juz takie "kwiatki" w Polsce widzialem. Polak potrafi.

    Pzdr

    PS: Kefir - nie znam padalca, nie prowadze zadnych rejestrow kto ile i
    co sciaga bo teraz tu kupa sikunow lata na roznych sprzetach. A jak
    polecam jakies moto w okolicach, to z pewnego zrodla :)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 8. Data: 2009-02-19 15:27:58
    Od: solo <r...@i...eu>

    MichalKu pisze:
> [...]
    > jakim trzeba być s*@^@ &% aby wciskać naprawiony złom jako prawie
    > nówkę na dotarciu! Omijajcie oszusta szerokim łukiem!

    Zazwyczaj jak ktos się na coś takiego natknie to daje znac na grupie.
    Szkoda, ze w PL nie ma odpowiednika systemu carfax ale to pewnie
    dlatego, ze rynek by zamarł bo połowa jeżdzących moto by poszla na złom.

    P.S. Motocykl jest taki zajebisty, ze sprzedawca informuje, iz po kupnie
    mozna wrócić na własnych kłach - chyba, że się rama rozleci a kły się
    wybiją :D

    Solo R1

  • 9. Data: 2009-02-19 18:59:05
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Kefir"

> [...]
    > anafabetami, ze postac sprzedajacego jest nei mniej wazna niz obiekt
    > transakcji. Popatrzywszy na opisy tej i innych jego aukcji nie kupilbym od

    ty? a moze to po prostu jakas lewizna? ze stanow przyjechaly, ale tylko
    papiery? ja tam sie nie znam na amerykanskich wersjach motocykli

    --
    ania

  • 10. Data: 2009-02-19 20:49:06
    Od: m...@g...com

    Koles juz sprzedal tego motocykla.
    Tak mi napisal:

    Przeczytalem to i to kompletna bzdura motocykl ma title z chicago wiec
    nie moze byc to ten i jeszcze jak jest zlom to w polsce sie go cli
    jako
    motocykl na czesci. A co do naklejki nie mily czlowieku to mowilem ze
    jak bym ja go robil to czy bym nie dokupil tej naklejki??? co by mi
    zalezalo dokupic ta naklejke?? wiec to moim zdaniem kompletna bzdura.
    co do motoru to zostal wczoraj sprzedany i chlopak tak samo bral nr
    win
    i nic takiego mi nie mowil wiec ciagnij sie !!!!

    a pozniej jeszcze napisal mi to:

    Tak wogle to mi sie wydaje ze jestes nie dowartosciowanym czlowiekiem
    co
    ma problemy sam ze soba i szuka jeszcze do okola siebie problemuw.
    Takie
    jest moje zdanie o tobie nie jestes powazny wypisujac takie zeczy
    prosilem cie zebys mi przeslal ten raport ktory jest wyssany z palca
    bo
    motocykli z takimi dokumetami sie nie da nawet oclic w polsce i gnija
    jako zlom w urzedach celnych. A co do motoru to na twoje nieszczescie
    moze i szczescie bo nie wiem co takiego czuba ucieszy zostal wczoraj
    sprzedany dla mego kolegi wplacil zaliczke. wiec gon sie Czubie. I
    szukaj sobie innej ofiary.

    Hahah, nie wiem za kogo mnie wzial ale chyba za autora tego postu.

    Pozdro