    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok
    Date: Thu, 19 Feb 2009 12:49:06 -0800 (PST)

    Koles juz sprzedal tego motocykla.
    Tak mi napisal:

    Przeczytalem to i to kompletna bzdura motocykl ma title z chicago wiec
    nie moze byc to ten i jeszcze jak jest zlom to w polsce sie go cli
    jako
    motocykl na czesci. A co do naklejki nie mily czlowieku to mowilem ze
    jak bym ja go robil to czy bym nie dokupil tej naklejki??? co by mi
    zalezalo dokupic ta naklejke?? wiec to moim zdaniem kompletna bzdura.
    co do motoru to zostal wczoraj sprzedany i chlopak tak samo bral nr
    win
    i nic takiego mi nie mowil wiec ciagnij sie !!!!

    a pozniej jeszcze napisal mi to:

    Tak wogle to mi sie wydaje ze jestes nie dowartosciowanym czlowiekiem
    co
    ma problemy sam ze soba i szuka jeszcze do okola siebie problemuw.
    Takie
    jest moje zdanie o tobie nie jestes powazny wypisujac takie zeczy
    prosilem cie zebys mi przeslal ten raport ktory jest wyssany z palca
    bo
    motocykli z takimi dokumetami sie nie da nawet oclic w polsce i gnija
    jako zlom w urzedach celnych. A co do motoru to na twoje nieszczescie
    moze i szczescie bo nie wiem co takiego czuba ucieszy zostal wczoraj
    sprzedany dla mego kolegi wplacil zaliczke. wiec gon sie Czubie. I
    szukaj sobie innej ofiary.

    Hahah, nie wiem za kogo mnie wzial ale chyba za autora tego postu.

    Pozdro