  • 71. Data: 2013-02-15 14:45:52
    Temat: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 Feb 2013 13:41:59 +0100, Shrek

    > Przecież się sprawdza, ludzi masowo łażą na czerwonym. Sprawdza się i na
    > zachodzi i w dzikiej Azji, czemu my mielibyśmy być wyjątkowi?

    Ponieważ polaczki mają jakąś taką wyjątkową mentalność, że sensowne
    rozwiązania na nich nie działają. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 72. Data: 2013-02-15 14:46:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 Feb 2013 13:56:24 +0100, BaX

    > A u nas chcą wprowadzić [...]

    Kto, pytanie tylko.

    --
    Pozdor Myjk

  • 73. Data: 2013-02-15 15:02:02
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 15.02.2013 DoQ <d...@g...com> napisał/a:

    > Mniej więcej to samo co stanie samochodem przed sygnalizatorem na
    > czerwonym świetle. Dasz radę wytrzymać czy zwykle przejeżdżasz?

    Przechodzić przechodzę, w aucie stoję. Co powiesz na propozycję
    zmiany znaczenia czerwonego sygnału na STOP?

    > Demagogia? Ciekawe co powiesz, gdy któregoś dnia taka łajza, której
    > zdawało się że zdąży wejdzie ci pod motorek, narobi szkód i jeszcze
    > powie że pędziłeś jak na motocyklistę przystało.

    Do tego żeby wleźć, taka łajza nie potrzebuje wcale przejścia. Fakt
    że jak ktoś chce bardzo zdążyć na zielonym, to mu łatwiej ślepego
    pieszego trafić. A po trafieniu na przejściu z sygnalizacją może czuć
    się oszukany, przez system.
    Potencjalny problem sam się wyjaśnia, po uświadomieniu sobie że takie
    czy inne znaki/sygnały/przepisy nie są w stanie, w żaden sposób zapewnić
    bezpieczeństwa.
    Zawsze może ci nagle wybiec przed maskę, na 3pasmowej drodze
    funkcjonariusz z suszarką. Nie nie do ciebie, do tego co "złapał" na
    lewym pasie. I co wtedy zrobisz. A zdarzają się mieście takie przypadki.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 74. Data: 2013-02-15 15:02:19
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To ja chyba czacznę jeździć na czerwonym bo po cholere mam stać sam w nocy
    > na pustym skrzyżowaniu..

    Wracałem kiedyś o 1 w nocy z imprezki gdzieś na zadupiu miasta. Boczna
    ulica, przejście dla pieszych, czerwone światło. Żywej duszy w obrębie
    5ha, samochodów też brak. Już miałem depnąć na pasy, kiedy wypatrzyłem
    na drugim końcu patrol straszników w liczbie 2. Oni też wykonali taki
    tik nerwowy sugerujący chęć przejścia ale się powstrzymali. I tak
    staliśmy jak te sieroty z minutę aż zapaliło się zielone ;P

    Lata temu, nie wiem jaka to ulica. Wlot do Katowic od strony Żor, po prawej
    COIG, prosty odcinek, 2-3 w nocy pusto, żywej duszy, czerwone światła na
    pasach. Oczywiście ZERO pieszych. Jeździłem tam o tej porze czasami nawet
    3-4x w tygodniu tam i spowrotem, przynajmniej 3-4x łapałem się na czerwone.
    Człowiek czasami miał wrażenie, że te światła były tak ustwione w nocy że
    jak coś jedzie zmienić się na czerowne. Zdarzało się, że od Katowic wracając
    za przejściem trafiałem na radiowóz który pilnował przejścia.

  • 75. Data: 2013-02-15 15:04:17
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Kto, pytanie tylko.

    Oszołomy z rządu które na fali kilku wypadków na pasach i tefałenowej
    "kampanii" chcą zaistnieć.

  • 76. Data: 2013-02-15 15:04:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Feb 2013 13:47:08 +0100 osobnik zwany BaX napisał:

    > To ja chyba czacznę jeździć na czerwonym bo po cholere mam stać sam w
    > nocy na pustym skrzyżowaniu..

    trzeba byo od razu pisać, że z zazdrości ci gul skacze

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 77. Data: 2013-02-15 15:05:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-15 14:45, Myjk pisze:
    > Fri, 15 Feb 2013 13:41:59 +0100, Shrek

    > Ponieważ polaczki mają jakąś taką wyjątkową mentalność, że sensowne
    > rozwiązania na nich nie działają. :P

    Bzdura.

    --
    Liwiusz

  • 78. Data: 2013-02-15 15:14:28
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 15-02-2013 o 13:47:48 DoQ <d...@g...com> napisał(a):

    > Pieszy czy rowerzysta ma być świętą krową uczestniczącą w ruchu drogowym?

    W jaki sposób z niekarania za zachowanie nie utrudniające nikomu ruchu i
    nie stanowiące żadnego zagrożenia wysnuwasz wnioski o świętych krowach?

    --
    SW3
    ----

  • 79. Data: 2013-02-15 15:14:58
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-15 15:05, Liwiusz pisze:

    > Bzdura.

    To fakt, ale niektórzy w to wierzą :)

  • 80. Data: 2013-02-15 15:22:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 Feb 2013 15:04:17 +0100, BaX

    > Oszołomy z rządu które na fali kilku wypadków
    > na pasach i tefałenowej "kampanii" chcą zaistnieć.

    Nie, społeczeństwo chce takich zmian.

    Przykład.

    Droga wylotowa z DC niedaleko granicy Wawy, przejście bez świateł i
    ograniczenie do 60/h, gdyż obok jest małe osiedle domków jednorodzinnych --
    większość ludzi ma samochód... albo i dwa. Jest to trasa wylotowa z dwoma
    pasami w każdym kierunku, rozdzielona pasem zieleni -- aut dużo, pieszych z
    owego osiedla trochę jest, ale ogólnie w stosunku do przewalających się
    tamtędy samochodów to jest ułamek promila. W zeszłym roku zginął na
    przejściu człowiek, starszy, w stosunkowo drastyczny sposób. Mieszkająca
    tam radna PiS postanowiła złożyć petycję, zbierając podpisy mieszkańców,
    aby postawić na tym przejściu sygnalizację. Podpisali się prawie wszyscy,
    no, powiedzmy, że zdecydowana większość. Na szczęście ktoś miał rozum w ZDM
    i odmówiono takiego zabiegu. Ale się nie poddali i w zamian wywalczyli
    radar. :P A sporo wczesniej mieszkańcy wywalczyli sobie ograniczenie do
    60/h.

    Ludzie sami sobie na ryj kaganiec zakładają. Oczywiście wszystko jest OK
    jak się to dzieję pod ich domem -- w innych miejscach światła, ograniczenia
    i radary są totalnie bez sensu ustawione i każdy to potwierdzi, kto tamtędy
    jedzie!

    --
    Pozdor Myjk