  • 61. Data: 2013-02-15 14:12:14
    Temat: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-15 13:47, BaX wrote:

    > To ja chyba czacznę jeździć na czerwonym bo po cholere mam stać sam w
    > nocy na pustym skrzyżowaniu..

    Otóż to. Tylko się rozejrzyj wcześniej.

    Shrek.

  • 62. Data: 2013-02-15 14:13:13
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 15 Lut, 13:47, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:
    > To ja chyba czacznę jeździć na czerwonym bo po cholere mam stać sam w nocy
    > na pustym skrzyżowaniu..

    Wracałem kiedyś o 1 w nocy z imprezki gdzieś na zadupiu miasta. Boczna
    ulica, przejście dla pieszych, czerwone światło. Żywej duszy w obrębie
    5ha, samochodów też brak. Już miałem depnąć na pasy, kiedy wypatrzyłem
    na drugim końcu patrol straszników w liczbie 2. Oni też wykonali taki
    tik nerwowy sugerujący chęć przejścia ale się powstrzymali. I tak
    staliśmy jak te sieroty z minutę aż zapaliło się zielone ;P

    L.

  • 63. Data: 2013-02-15 14:14:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-15 13:44, DoQ wrote:

    > Użyj wyobraźni, pieszy wyłażący prosto pod koła może spowodować odruch
    > kierowcy, który może się właśnie skończyć wjazdem na chodnik czy
    > przystanek. No i kto pokryje szkody wywołane przez pieszego na moim mieniu?

    Albo pies. Tak wiemy, ty z tych co twierdzą, że pijany rowerzysta to
    takie samo zagrożenie jak pijany kierowca, albo pijany pilot, albo
    pijany Putin z walizką z czerwonym przyciskiem.

    Shrek.

  • 64. Data: 2013-02-15 14:15:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-15 13:52, DoQ wrote:

    > Dlaczego przejazd samochodem na czerwonym karane jest w ten sam sposób,
    > niezależnie od tego czy wymusił? Dlaczego pieszy ma być bardziej
    > uprzywilejowany?

    Ba ma mniejszy pęd.

    Shrek.

  • 65. Data: 2013-02-15 14:16:01
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-15 14:14, Shrek pisze:
    > Albo pies. Tak wiemy, ty z tych co twierdzą, że pijany rowerzysta to
    > takie samo zagrożenie jak pijany kierowca, albo pijany pilot, albo
    > pijany Putin z walizką z czerwonym przyciskiem.

    Paliłeś coś?

    Pozdr.

  • 66. Data: 2013-02-15 14:17:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-15 14:16, DoQ wrote:

    > Paliłeś coś?

    Papierosa, a bo co?

    Shrek.

  • 67. Data: 2013-02-15 14:17:44
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-15 14:17, Shrek pisze:
    > Papierosa, a bo co?

    Chyba z wkładką.

    Pozdr.

  • 68. Data: 2013-02-15 14:19:17
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 15.02.2013 DoQ <d...@g...com> napisał/a:

    > Dlaczego przejazd samochodem na czerwonym karane jest w ten sam sposób,
    > niezależnie od tego czy wymusił?

    W sumie można by bez większych strat, zmienić znaczenie czerwonego
    sygnału, na takie jak ma znak STOP.

    > Dlaczego pieszy ma być bardziej
    > uprzywilejowany?

    Żebyś mógł stanąć na czele nowego ruchu, na rzecz równouprawnienia?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 69. Data: 2013-02-15 14:19:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-02-15 14:17, DoQ wrote:

    > Chyba z wkładką.

    Z filtrem.

    Shrek.

  • 70. Data: 2013-02-15 14:42:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-15 13:58, BaX pisze:

    > Nie, są równie oderwane od czapy jak Twój.

    Nadal tego nie uzasadniłeś. Przypomnę tylko nieśmiało, że mój pomysł
    jest praktykowany w wielu krajach, a Twój jest niezgodny z Konwencją.

    --
    Liwiusz