    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Date: Fri, 15 Feb 2013 14:02:02 +0000 (UTC)

    Dnia 15.02.2013 DoQ <d...@g...com> napisał/a:

    > Mniej więcej to samo co stanie samochodem przed sygnalizatorem na
    > czerwonym świetle. Dasz radę wytrzymać czy zwykle przejeżdżasz?

    Przechodzić przechodzę, w aucie stoję. Co powiesz na propozycję
    zmiany znaczenia czerwonego sygnału na STOP?

    > Demagogia? Ciekawe co powiesz, gdy któregoś dnia taka łajza, której
    > zdawało się że zdąży wejdzie ci pod motorek, narobi szkód i jeszcze
    > powie że pędziłeś jak na motocyklistę przystało.

    Do tego żeby wleźć, taka łajza nie potrzebuje wcale przejścia. Fakt
    że jak ktoś chce bardzo zdążyć na zielonym, to mu łatwiej ślepego
    pieszego trafić. A po trafieniu na przejściu z sygnalizacją może czuć
    się oszukany, przez system.
    Potencjalny problem sam się wyjaśnia, po uświadomieniu sobie że takie
    czy inne znaki/sygnały/przepisy nie są w stanie, w żaden sposób zapewnić
    bezpieczeństwa.
    Zawsze może ci nagle wybiec przed maskę, na 3pasmowej drodze
    funkcjonariusz z suszarką. Nie nie do ciebie, do tego co "złapał" na
    lewym pasie. I co wtedy zrobisz. A zdarzają się mieście takie przypadki.

    --
    kakmaratgmaildotcom