  • From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Fri, 15 Feb 2013 15:22:59 +0100

    Fri, 15 Feb 2013 15:04:17 +0100, BaX

    > Oszołomy z rządu które na fali kilku wypadków
    > na pasach i tefałenowej "kampanii" chcą zaistnieć.

    Nie, społeczeństwo chce takich zmian.

    Przykład.

    Droga wylotowa z DC niedaleko granicy Wawy, przejście bez świateł i
    ograniczenie do 60/h, gdyż obok jest małe osiedle domków jednorodzinnych --
    większość ludzi ma samochód... albo i dwa. Jest to trasa wylotowa z dwoma
    pasami w każdym kierunku, rozdzielona pasem zieleni -- aut dużo, pieszych z
    owego osiedla trochę jest, ale ogólnie w stosunku do przewalających się
    tamtędy samochodów to jest ułamek promila. W zeszłym roku zginął na
    przejściu człowiek, starszy, w stosunkowo drastyczny sposób. Mieszkająca
    tam radna PiS postanowiła złożyć petycję, zbierając podpisy mieszkańców,
    aby postawić na tym przejściu sygnalizację. Podpisali się prawie wszyscy,
    no, powiedzmy, że zdecydowana większość. Na szczęście ktoś miał rozum w ZDM
    i odmówiono takiego zabiegu. Ale się nie poddali i w zamian wywalczyli
    radar. :P A sporo wczesniej mieszkańcy wywalczyli sobie ograniczenie do
    60/h.

    Ludzie sami sobie na ryj kaganiec zakładają. Oczywiście wszystko jest OK
    jak się to dzieję pod ich domem -- w innych miejscach światła, ograniczenia
    i radary są totalnie bez sensu ustawione i każdy to potwierdzi, kto tamtędy
    jedzie!

    --
    Pozdor Myjk