    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Date: Fri, 15 Feb 2013 15:02:19 +0100

    > To ja chyba czacznę jeździć na czerwonym bo po cholere mam stać sam w nocy
    > na pustym skrzyżowaniu..

    Wracałem kiedyś o 1 w nocy z imprezki gdzieś na zadupiu miasta. Boczna
    ulica, przejście dla pieszych, czerwone światło. Żywej duszy w obrębie
    5ha, samochodów też brak. Już miałem depnąć na pasy, kiedy wypatrzyłem
    na drugim końcu patrol straszników w liczbie 2. Oni też wykonali taki
    tik nerwowy sugerujący chęć przejścia ale się powstrzymali. I tak
    staliśmy jak te sieroty z minutę aż zapaliło się zielone ;P

    Lata temu, nie wiem jaka to ulica. Wlot do Katowic od strony Żor, po prawej
    COIG, prosty odcinek, 2-3 w nocy pusto, żywej duszy, czerwone światła na
    pasach. Oczywiście ZERO pieszych. Jeździłem tam o tej porze czasami nawet
    3-4x w tygodniu tam i spowrotem, przynajmniej 3-4x łapałem się na czerwone.
    Człowiek czasami miał wrażenie, że te światła były tak ustwione w nocy że
    jak coś jedzie zmienić się na czerowne. Zdarzało się, że od Katowic wracając
    za przejściem trafiałem na radiowóz który pilnował przejścia.