    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Date: Mon, 18 Feb 2013 11:43:57 +0100
    From: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 17-02-2013 o 00:29:24 mk4 <m...@d...nul> napisał(a):

    > Statystyczny czlowiek to jednak ignorant. Potrzebuje prostych przepisow.

    Ale przecież nie chodzi ot o, żeby wszyscy zaczęli masowo przechodzić na
    czerwonym, tylko żeby nie karać jeśli nikomu to nie przeszkadza. Przepisy
    niech pozostaną proste: czerwone - stój. Wystarczy w taryfikatorze
    mandatów zmienić z "za przechodzenie na czerwonym" na "za zaburzenie ruchu
    przez przechodzenie na czerwonym".

    --
    SW3
    ----