  • Data: 2013-02-18 12:51:28
    Temat: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Feb 2013, mk4 wrote:

    > Poza tym jak sie ma mozliwosc

    Ale przecież ta możliwość istnieje.
    Fizycznie.
    Nie byłoby postów grupowiczów przyznających się do przechodzenia
    na czerwonym, a już zupełnie czyniących to ku wygodzie
    kierujących.

    > to sie zaczyna naginac rzeczywistosc - wszyscy
    > tak robia i beda robic. Wiec rozpocznie sie wymuszanie itd.

    I to powinno być karalne, jako czyn RZECZYWIŚCIE szkodliwy.

    > Jak zdarza mi sie isc z kims kto nie jezdzi samochodem przez przejscie
    > (zwykle bez swiatel) i widze jak wlazi przed pojazd to mnie zawsze ciarki
    > przechodza.

    Na widok pojazdu, który nie zwalniał przy zbliżaniu się do przejścia
    dla pieszych? ;>

    > Wiem ile raz zdarzylo mi sie przejechac
    > przejscie nieswiadomie

    Człowiek jest omylny.
    Ale jeśli gdzieś leży duży problem, to właśnie w braku rutyny
    zwalniania przy zbliżaniu się do przejścia - a nie niezwalniania
    tego tylko wyjątkowo, jak widać że nie ma pieszych (nie
    na odwrót, od niewidzenia pieszych :>)

    pzdr, Gotfryd