  • Data: 2010-06-11 16:53:07
    Temat: Re: Uwaga! Masz a?????????????????????????
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    brum pisze:

    > jesli nie ma mms, to jest podstawa do reklamacji, ale niekoniecznie jest o
    > oszustwo
    Błąd podpadający pod reklamację zawsze się może zdarzyć ale tutaj mamy
    do czynienia ze z góry zaprogramowany system nastawiony na wyciąganie kasy.
    Poczytaj trochę.
    Następny sms przychodzi z pytaniem czy jesteś kobietą czy mężczyzną
    zamiast rzeczonych zdjęć i nie jest to błąd tylko właściwość.

    > ogolnie z niektorych postow zalatuje socjalistycznym jeczeniem, jaki to ktos
    > jest niedobry i jak go trzeba scigac prokuratorem, milicjantem i w ogole
    > wszelkimi harcerzami
    > osobiscie jestem przeciwnikiem takiej praktyki, jaka zostala tu opisana, ale
    > jest to wylacznie niechec w aspekcie moralnym, a nie prawnym

    Przecież my cały czas żyjemy w socjalistycznym państwie (no dobra
    zgodnie z obowiązującą poprawnością - opiekuńczym)
    Jak już to państwo takie jest to niech będzie konsekwentne.
    Jak możesz wątpić w unijne dyrektywy ;-)