  • Data: 2010-06-11 19:15:47
    Temat: Re: Uwaga! Masz a?????????????????????????
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Domyślam się że piszesz to w świetle że każdy bierze odpowiedzialność za
    > swoje czyny. Z tym się zgadzam. Ale nie marsz racji. Kupuje za 2.44 i nie
    > dostaje. Tak, to jest oszustwo.

    nie wysylalem na podany numer sms, wiec nie wiem, jak to wyglada
    twierdze tylko, ze bez wgledu na wrzaski, nie ma podstaw do scigania
    procederu, o ile kupujacy dostaje to, za co placi
    jezeli zdjec nie ma, to pierwszym krokiem jest reklamacja, a drugim sciganie
    za oszustwo
    wstepnie zakladam, ze autor procederu nie jest na tyle glupi, zeby wyludzac
    pieniadze za nic
    nawet jesli przesyla idiotyczne zdjecia, to powinien to robic zgodnie z
    oferta
    a jesli jednak chodzi tu o wyludzenie wysokoplatnego sms, to jest to zwykly
    fraud i nie trzeba do tego prokuratora
    wystarczy skontaktowac sie z wlasnym operatorem, ktory z radoscia zajmie sie
    tematem
    w krotszym lub dluzszym czasie trafi do uzytkownika numeru premium i poprzez
    lancuszek jednego-dwoch-trzech posrednikow nie zaplaci albo odzyska (w
    wiekszosci przypadkow) cala wyludzona kase, a jednoczesnie odda ja
    abonentowi