  • Data: 2010-06-11 18:56:15
    Temat: Re: Uwaga! Masz a?????????????????????????
    Od: z <...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.06.2010 19:10, Piotr M wrote:

    > Niedomówienie to pestka, tu po prostu nie dostajesz to za co płacisz.
    > Ciekawe właśnie jak tam wygląda regulamin :)

    Jaki regulamin?

    Wiadomość ma sprawiać wrażenie że wysłał ją operator ale to nie on ją
    wysłał. Gdzie ja mam szukać tego regulaminu jak nie wiem kto wysłał
    smsa? Jest podana cena (tak na dodatek od niechcenia) :-)
    Rozumiem że za zdjęcia. Skąd mam wiedzieć że muszę wysłać kilka smsów,
    stracić kilkaset zł żeby może dostać to co mi się obiecuje.
    Dobra nie ma o czym już dyskutować.