eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUtrudnienia (powodziowe) na trasie: Zgorzelec-Wroclaw-Opole-Kluczbork-Wielun-Belchatow? › Re: Utrudnienia (powodziowe) na trasie: Zgorzelec-Wroclaw-Opole-Kluczbork-Wielun-Belchatow?
  • Data: 2010-06-09 19:33:39
    Temat: Re: Utrudnienia (powodziowe) na trasie: Zgorzelec-Wroclaw-Opole-Kluczbork-Wielun-Belchatow?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>
    > Hello topek,

    O dobrej godzinie to nie w plecy - przejezdzasz jednak 30km, to na
    zwyklej drodze ze 20 min by trwalo.

    Fotoradary sa malo grozne, ja sie tylko raz zalapalem .. na
    obwodnicy Olesnicy :-(

    Topku, ty nie masz niemieckich blach ? To juz chyba w ogole
    niegrozne :-)

    Najgorsze sa te co maja po 2km i bez przerwy miedzy nimi :-)

    > I tak przecież w końcu jedzesz 8-ką.

    Ale jak wyjedzie za Wieluniem, to tam 8-ka jest przyjemna. Ruch
    nagle mniejszy, wioch mniej, droga szeroka, wyprzedzac sie da ..
    wk* tylko kapelusznicy co to w radiu nadaja "a niektorzy to przez
    las jada 80-tka"

    J.