  • Data: 2010-12-30 08:33:33
    Temat: Re: Utopiłem telefon - E52 ...
    Od: "grin" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    news:ifffbd$n8i$1@inews.gazeta.pl...
    > Chyba, że ktoś w W-wie specjalizuje się w reanimacji
    > utopionych E52 ;) ... może jest tam jakiś jeden układ,
    > który się "uwala" w takich przypadkach i wystarczy go
    > wymienić / przelutować.

    W zamoczonym układzie elektronicznym w pierwszej kolejności psuje się płytka
    Wilgoć powoduje reakcję chemiczną miedzi, korozję przerwy i zwarcie między
    ścieżkami.
    Scalakom się nic nie stanie. Nie działają, bo nie dochodzą do nich
    prawidłowe sygnały. Do wymiany zatem jest podłoże scalaków, a to gra "nie
    warta świeczki".