  • Data: 2010-12-29 14:07:46
    Temat: Re: Utopiłem telefon - E52 ...
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > Opowiedz, jak przebiega sprawa.
    > Dla podtrzymania na duchu powiem Ci, że kiedyś utopił mi się aparat cyfrowy.
    > Dziecko wrzuciło go do wanny pełnej wody. Wyjąłem go po kilku sekundach,
    > natychmiast wyjąłem baterię i suszyłem przez dobę czy dwie. Działał potem bez
    > problemu.

    Więc oddałem do serwisu GSM (jakiś punkt w BlueCity).
    Właśnie odebrałem SMSa z wiadomością:
    "z telefonem nic nie dało się zrobić".

    Więc chyba sobie odpuszczę.

    Chyba, że ktoś w W-wie specjalizuje się w reanimacji
    utopionych E52 ;) ... może jest tam jakiś jeden układ,
    który się "uwala" w takich przypadkach i wystarczy go
    wymienić / przelutować.

    Pozdrawiam,
    Aleksander.