  • Data: 2011-05-03 09:43:13
    Temat: Re: Uszkodzony rozrząd
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-03 02:06, to pisze:
    > begin Paweł Olaszek

    > Jest jeszcze na gwarancji albo tuż po?

    Niestety po.
    Serwis zwrócił się do centrali z pytaniem co dalej z tym fantem, ale w
    poniedziałek naturalnie nikt z mocą decyzyjną nie pracował. Centrala
    zapewne odpowie że te 180tys to jedynie wskazówka, a po gwarancji
    decyzja należy do użytkownika który sam ocenia warunki w których
    eksploatowane jest auto. Jest w tym sporo racji, ale to akurat auto
    miało normalne przebiegi, faktury za paliwo wskazują na normalne
    spalanie a więc i nie masakrowanie motoru, można też wykazać że
    większość przebiegu była nakręcona poza miastem, ergo nie ma powodu
    przewidywać zwiększonego zużycia paska a już na pewno skrócenia jego
    sugerowanej eksploatacji do 50%. Zadzwoniłem do kilku ASO i w żadnym nie
    zdarzyło im się wymieniać przed 180tys jeśli auto miało znaną przeszłość.
    Silnik jest jeszcze nie rozebrany i oczywiście możliwe że uszkodzenia są
    niewielkie, ale jeśli - co bardziej prawdopodobne - koszta będą spore,
    to nie widzę powodu by z producentem nie stanąć na ubitej ziemi. Dla
    tego szukam osób, które miały podobny problem i chciałbym dowiedzieć
    się, jak go rozwiązały.

    --
    pozdrawiam,
    Paweł