-
Date: Tue, 03 May 2011 09:43:13 +0200
From: Paweł Olaszek <o...@g...com>
Reply-To: o...@g...com
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Uszkodzony rozrząd
References: <4dbf0d77$1@news.home.net.pl>
<4dbf470a$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4dbf470a$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 79.163.0.65
Message-ID: <4dbfb211$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1304408593 79.163.0.65 (3 May 2011 09:43:13 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 29
X-Authenticated-User: p...@d...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365700
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-05-03 02:06, to pisze:
> begin Paweł Olaszek
>
>> w silniku 2,0 FSI (grudzień 2007, rejestracja 2008, przebieg 100tys)
>> pękł pasek rozrządu.
> Jest jeszcze na gwarancji albo tuż po?
Niestety po.
Serwis zwrócił się do centrali z pytaniem co dalej z tym fantem, ale w
poniedziałek naturalnie nikt z mocą decyzyjną nie pracował. Centrala
zapewne odpowie że te 180tys to jedynie wskazówka, a po gwarancji
decyzja należy do użytkownika który sam ocenia warunki w których
eksploatowane jest auto. Jest w tym sporo racji, ale to akurat auto
miało normalne przebiegi, faktury za paliwo wskazują na normalne
spalanie a więc i nie masakrowanie motoru, można też wykazać że
większość przebiegu była nakręcona poza miastem, ergo nie ma powodu
przewidywać zwiększonego zużycia paska a już na pewno skrócenia jego
sugerowanej eksploatacji do 50%. Zadzwoniłem do kilku ASO i w żadnym nie
zdarzyło im się wymieniać przed 180tys jeśli auto miało znaną przeszłość.
Silnik jest jeszcze nie rozebrany i oczywiście możliwe że uszkodzenia są
niewielkie, ale jeśli - co bardziej prawdopodobne - koszta będą spore,
to nie widzę powodu by z producentem nie stanąć na ubitej ziemi. Dla
tego szukam osób, które miały podobny problem i chciałbym dowiedzieć
się, jak go rozwiązały.
--
pozdrawiam,
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 03.05.11 11:28 glang
- 03.05.11 11:59 to
- 03.05.11 13:13 Tomasz Pyra
- 03.05.11 13:15 Tomasz Pyra
- 03.05.11 13:37 Bydlę
- 03.05.11 13:40 Bydlę
- 03.05.11 13:50 to
- 03.05.11 13:58 Tomasz Pyra
- 03.05.11 14:07 Tomasz Pyra
- 03.05.11 14:00 cbnet
- 03.05.11 14:08 pm
- 03.05.11 14:39 CUT_INZ
- 03.05.11 14:53 Kuba \(aka cita\)
- 03.05.11 14:58 Hektor
- 03.05.11 15:04 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=