eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUszkodzony rozrządRe: Uszkodzony rozrząd
  • Date: Tue, 03 May 2011 09:43:13 +0200
    From: Paweł Olaszek <o...@g...com>
    Reply-To: o...@g...com
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uszkodzony rozrząd
    References: <4dbf0d77$1@news.home.net.pl>
    <4dbf470a$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4dbf470a$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 79.163.0.65
    Message-ID: <4dbfb211$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1304408593 79.163.0.65 (3 May 2011 09:43:13 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 29
    X-Authenticated-User: p...@d...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365700
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-03 02:06, to pisze:
    > begin Paweł Olaszek
    >
    >> w silniku 2,0 FSI (grudzień 2007, rejestracja 2008, przebieg 100tys)
    >> pękł pasek rozrządu.

    > Jest jeszcze na gwarancji albo tuż po?

    Niestety po.
    Serwis zwrócił się do centrali z pytaniem co dalej z tym fantem, ale w
    poniedziałek naturalnie nikt z mocą decyzyjną nie pracował. Centrala
    zapewne odpowie że te 180tys to jedynie wskazówka, a po gwarancji
    decyzja należy do użytkownika który sam ocenia warunki w których
    eksploatowane jest auto. Jest w tym sporo racji, ale to akurat auto
    miało normalne przebiegi, faktury za paliwo wskazują na normalne
    spalanie a więc i nie masakrowanie motoru, można też wykazać że
    większość przebiegu była nakręcona poza miastem, ergo nie ma powodu
    przewidywać zwiększonego zużycia paska a już na pewno skrócenia jego
    sugerowanej eksploatacji do 50%. Zadzwoniłem do kilku ASO i w żadnym nie
    zdarzyło im się wymieniać przed 180tys jeśli auto miało znaną przeszłość.
    Silnik jest jeszcze nie rozebrany i oczywiście możliwe że uszkodzenia są
    niewielkie, ale jeśli - co bardziej prawdopodobne - koszta będą spore,
    to nie widzę powodu by z producentem nie stanąć na ubitej ziemi. Dla
    tego szukam osób, które miały podobny problem i chciałbym dowiedzieć
    się, jak go rozwiązały.

    --
    pozdrawiam,
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: