  • 1. Data: 2011-05-10 21:52:38
    Temat: Uszkodzony dysk SSD
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Cześć!

    Czy znajdę kogoś w Tychach, Katowicach lub okolicy,
    kto potrafi przetestować, zdiagnozować i naprawić
    dysk SSD 40 GB firmy OCZ?

    Dysk pracował poprawnie 2-3 tygodnie, a potem bez
    ostrzeżenia padł (może z powodu zasilacza?).
    Na zawartości dysku mi nie zależy, bo jest tam
    zainstalowany Windows XP, Corel, InDesigne...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 2. Data: 2011-05-10 23:34:04
    Temat: Re: Uszkodzony dysk SSD
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-10 23:52, Krzysztof Tabaczyński pisze:
    > Cześć!
    >
    > Czy znajdę kogoś w Tychach, Katowicach lub okolicy,
    > kto potrafi przetestować, zdiagnozować i naprawić
    > dysk SSD 40 GB firmy OCZ?
    >
    > Dysk pracował poprawnie 2-3 tygodnie,

    Nie ma gwarancji czy rękojmi?

    MD

  • 3. Data: 2011-05-11 15:41:46
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma gwarancji czy rękojmi?

    Mam gwarancję, ale chcę, żeby to zrobił ktoś inny.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 4. Data: 2011-05-11 20:36:50
    Od: Dyzurny Informatyk Kraju <a...@g...pl>

    W dniu 11-05-2011 17:41, Krzysztof Tabaczy?ski pisze:
    > U?ytkownik "Mario"<m...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Mam gwarancj?, ale chc?, ?eby to zrobi? kto? inny.
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tych?w.

    tzn chcesz stracic gwarancje.

  • 5. Data: 2011-05-12 13:45:54
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Dyzurny Informatyk Kraju" <a...@g...pl> wrote in
    message news:iqes15$6b4$1@inews.gazeta.pl...

    > tzn chcesz stracic gwarancje.

    Nie, on chce żeby dane w razie czego nie wpadły w cudze ręce.