  • 1. Data: 2011-05-10 19:29:41
    Temat: uP 3V3 + MOSFET
    Od: tomi <z...@g...pl>

    Czy są jakieś odpowiedniki tranzystorów MOSFET z końcówką L np.
    IRL3705(sterowany Ugs=5V), które można sterować bezpośrednio z uP
    zasilanego 3V3 ?

    Ewentualnie jak inaczej wysterować MOSFET napięciem 3V3 ?
    Na pinie procka mam przebieg 2kHz, a potrzebuje podnieść go do 14V.

  • 2. Data: 2011-05-10 20:47:10
    Temat: Re: uP 3V3 + MOSFET
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tomi" <z...@g...pl> wrote in message
    > Czy są jakieś odpowiedniki tranzystorów MOSFET z końcówką L np.
    > IRL3705(sterowany Ugs=5V), które można sterować bezpośrednio
    > z uP zasilanego 3V3 ?

    Nic nie piszesz o prądzie drenu, a IRL3705 jest na 75A... tyle potrzebujesz?

    > Ewentualnie jak inaczej wysterować MOSFET napięciem 3V3 ?
    > Na pinie procka mam przebieg 2kHz, a potrzebuje podnieść go do 14V.

    Jest coś takiego jak digital fet, z niskim progiem napięcia bramki:
    http://www.fairchildsemi.com/ds/FD/FDV303N.pdf
    Oporność kanału rzędu 0,6 ohm przy napięciu bramki 2,7V.

    Generalnie wejdź sobie na digikey.com, znajdziesz co chcesz...

  • 3. Data: 2011-05-10 21:57:08
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 10.05.2011 21:29, tomi pisze:

    > Czy są jakieś odpowiedniki tranzystorów MOSFET z końcówką L np.
    > IRL3705(sterowany Ugs=5V), które można sterować bezpośrednio z uP
    > zasilanego 3V3 ?
    TN0200K,IRLML2502 i pewnie sporo innych.

    > Na pinie procka mam przebieg 2kHz, a potrzebuje podnieść go do 14V.
    ??? Robisz step up, czy co?

    Michoo

  • 4. Data: 2011-05-10 22:04:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 May 2011 21:29:41 +0200, tomi wrote:
> [...]
    >
    >Ewentualnie jak inaczej wysterować MOSFET napięciem 3V3 ?
    >Na pinie procka mam przebieg 2kHz, a potrzebuje podnieść go do 14V.

    Max3232 st3232 ?

    J.

  • 5. Data: 2011-05-13 18:39:53
    Od: tomi <z...@g...pl>

    On 2011-05-10 23:57, Michoo wrote:

    > TN0200K,IRLML2502 i pewnie sporo innych.

    świetnie, dziękuję ;)