  • 1. Data: 2011-05-10 15:49:43
    Temat: Transformator AES/EBU
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Gdzie w PL kupić transformator 1:1 do sygnału AES/EBU? Interesuje mnie w
    miarę stabilne źródło i typ, aby po kilka sztuk można kupić w pewnym
    odstępie czasu i zamówienie (przesyłka) nie kosztowało fortunę.
    Tak na przykład chciałbym kupić z Pulse PE-65612, ale chyba w Polsce
    niedostępne. W Farnellu coś w zamian jest, ale dopłata 110zł za ściąganie z
    Newarku trochę mnie odstrasza.

    Michał

    6110 (20110510) __________

  • 2. Data: 2011-05-13 16:20:12
    Temat: Re: Transformator AES/EBU
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    Panie Michale,

    W dniu 2011-05-10 17:49, Michał Lankosz pisze:
> [...]
    > niedostępne. W Farnellu coś w zamian jest, ale dopłata 110zł za
    > ściąganie z Newarku trochę mnie odstrasza.

    w Farnell-u tylko nie Pulse a Murata DA101M ( lub C).
    Przesyłka 20 zł i na drugi dzień ma je Pan na stole.

    Pozdrowienia

    Roman Rumian

  • 3. Data: 2011-05-13 21:24:39
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Użytkownik "Roman Rumian" <r...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Panie Michale,
    >
    > w Farnell-u tylko nie Pulse a Murata DA101M ( lub C).
    > Przesyłka 20 zł i na drugi dzień ma je Pan na stole.
    >
    > Pozdrowienia
    >
    > Roman Rumian

    Dziękuję za informację. Nie podano tam pasma częstotliwości, ale napisane że
    się nadaje do AES/EBU, to pewnie zadziała.

    Michał