  • 11. Data: 2015-06-15 12:34:53
    Temat: Re: Uszczerbek gumy na oponie
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2015-06-13 o 11:50, rzymo pisze:
> [...]
    94052.jpg

    > Jeździsz na niej obecnie, a opona jest zimowa (wielki napis WINTER), do tego ubytek
    na boku opony - chcesz to jeździj. W razie czego ubezpieczyciel przyczepi się do
    stanu ogumienia i albo długie przepychanki w sądzie, albo dostaniesz zero, czyli nic
    ;)

    > Swoją drogą - jak można urwać tyle gumy? Jeżdżę dostawczakiem, często podjeżdżam
    pod krawężniki i opony wyglądają dużo lepiej...

    Bo to niskoprofilowa opona z rantem ochronnym, w nich latwiej cos
    takiego zrobic.

  • 12. Data: 2015-06-15 14:01:16
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-06-15 o 11:39, t? pisze:

    > Pan wulkanizator by taką oponę wyrzucił do śmietnika. :) I słusznie.

    Gdyby szło o mnie to nawet nie pytałbym go o zdanie, a tylko zlecił
    założyć na felgę. Jeszcze tego by brakowało aby o moim ogumieniu miał
    decydować jakiś potencjalny matoł.

  • 13. Data: 2015-06-15 14:01:22
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-06-15 o 11:38, t? pisze:

    > Moim zdaniem zdecydowanie nie, to bardzo duży ubytek gumy. Zdecydowanie
    > lepiej kupić jedną używaną (ale bez takich defektów), a tą wywalić.
    > Pojedyncze używane opony kosztują grosze, bo internetowi mędrcy twierdzą,
    > że nie można wymienić jednej opony i lepiej jeździć na rozwalonej. Tylko
    > jakbyś kupował używaną -- niech, oprócz dokładnego modelu, zgadza się też
    > wysokość bieżnika i najlepiej DOT.

    Inny bieżnik (rzeźba) kwalifikuje pojazd do zatrzymania DR przez
    policję, no i co się samo rozumie przez się - także do mandatu.

  • 14. Data: 2015-06-15 14:07:42
    Od: tá´Ź

    Trybun wrote:

    > Inny bieżnik (rzeźba) kwalifikuje pojazd do zatrzymania DR przez
    > policję, no i co się samo rozumie przez się - także do mandatu.

    Potrafisz czytać?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2015-06-15 14:08:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości

    >Gdyby szło o mnie to nawet nie pytałbym go o zdanie, a tylko zlecił
    >założyć na felgę. Jeszcze tego by brakowało aby o moim ogumieniu miał
    >decydować jakiś potencjalny matoł.

    Ale moglbys uslyszec "spieprzaj dziadu".

    I co ciekawe - nie wiadomo, kto tu ma racje :)

    J.

  • 16. Data: 2015-06-15 14:10:36
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-06-15 14:01, Trybun wrote:
    > Jeszcze tego by brakowało aby o moim ogumieniu miał
    > decydować jakiś potencjalny matoł.

    Ciągle, niemal na każdym kroku, jakiś potencjalny matoł decyduje o tym
    co dla Ciebie jest dobre ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 17. Data: 2015-06-15 14:50:29
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-06-15 o 14:08, J.F. pisze:

    > Ale moglbys uslyszec "spieprzaj dziadu".
    >
    > I co ciekawe - nie wiadomo, kto tu ma racje :)
    >
    > J.

    To on by to ode mnie coś takiego usłyszał gdyby oponował przy
    wykonywaniu takiej usługi.

    Naprawdę nie wiesz? Oczywiście że w zakładzie usługowym tylko klient
    może mieć rację.

  • 18. Data: 2015-06-15 14:50:56
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-06-15 o 14:10, quent pisze:

    > Ciągle, niemal na każdym kroku, jakiś potencjalny matoł decyduje o tym
    > co dla Ciebie jest dobre ;-)

    No, w kwestii serwisowania swojego auta to akurat ja mam najwięcej do
    powiedzenia.

  • 19. Data: 2015-06-15 14:52:46
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-06-15 14:50, Trybun wrote:

    > No, w kwestii serwisowania swojego auta to akurat ja mam najwięcej do
    > powiedzenia.

    Marne to pocieszenie ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 20. Data: 2015-06-15 14:56:36
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-06-15 o 14:52, quent pisze:

    > Marne to pocieszenie ;-)

    Na pocieszenie w teraźniejszości zostaje tylko to że pewnie w niedalekim
    czasie i ten przywilej będzie tylko wspomnieniem.