  • 1. Data: 2015-10-18 12:00:10
    Temat: Uszczelki - mocowanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mam w dwóch autkach problem z uszczelkami.

    - uszczelka drzwi zapewne od wiracji zjezdza z porzadanego miejsca.
    To chyba jakis feler w ducato bo kumpel ma dokładnie tak samo.

    - uszczelka drzwi przy otwieraniu drzwi czasami sie oddzieli od drzwi.

    Pytanie - czy uszczelki mozna jakos bezpiecznie przykleic do karoserii?

  • 2. Data: 2015-10-18 12:17:14
    Temat: Re: Uszczelki - mocowanie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 18 Oct 2015 10:00:10 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    >
    > - uszczelka drzwi przy otwieraniu drzwi czasami sie oddzieli od drzwi.
    >
    > Pytanie - czy uszczelki mozna jakos bezpiecznie przykleic do karoserii?

    Na pewno klej poliuretanowy do szyb da radę, tyle że sklei to tak mocno że
    już ich nie zdemontujesz.

    Z połączeń rozłączalnych to np. butapren powienien dać radę, chociaż nie
    wiem. Kiedyś na pewno by dał, teraz ostatnio jakiś inny kupiłem, bo podobno
    kazali im zmienić recepturę na nienarkotyzującą (wersja sprzedawcy w
    sklepie) i wydaje się mieć dużo gorsze właściwości niż kiedyś.
    Ale żeby przytrzymać uszczelkę na miejscu powinien dać radę.

  • 3. Data: 2015-10-18 13:13:58
    Temat: ot butapren
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > kazali im zmienić recepturę na nienarkotyzującą (wersja sprzedawcy w

    lol serio to miało właściwości narkotyczne? myslalem ze gnoje wdychali
    to zeby zwyczejnie opar rozpuszczalników nałapać aby przytępić:)

  • 4. Data: 2015-10-18 17:21:01
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

> [...]
    > sklepie) i wydaje się mieć dużo gorsze właściwości niż kiedyś.
    > Ale żeby przytrzymać uszczelkę na miejscu powinien dać radę.

    Ja w starym aucie kleiłem butaprenem bo cieklo i było wporzo.

  • 5. Data: 2015-10-18 19:26:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

> [...]
    > drzwi.
    >
    > Pytanie - czy uszczelki mozna jakos bezpiecznie przykleic do

    We Fiorino w czasie upałów pozjeżdzały same to zdjąłem do końca i
    trzymam w pracy jakby trzeba było się rozliczyć ;)

    A w golfie przyklejałem cyjanopanem.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2015-10-18 20:01:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.10.2015 o 12:00, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > - uszczelka drzwi przy otwieraniu drzwi czasami sie oddzieli od drzwi.
    >
    > Pytanie - czy uszczelki mozna jakos bezpiecznie przykleic do karoserii?

    klejem do szyb samochodowych. 25zł za tubę. Buciro tańszy, ale przyklei,
    lecz nie uszczelni

    ToMasz

  • 7. Data: 2015-10-18 21:43:08
    Temat: Re: ot butapren
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 18 Oct 2015 13:13:58 +0200, sirapacz napisał(a):

    > lol serio to miało właściwości narkotyczne? myslalem ze gnoje wdychali
    > to zeby zwyczejnie opar rozpuszczalników nałapać aby przytępić:)

    Nie wiem o jakie tam działanie dokładnie chodziło.

    Kiedyś butapren był gęsty i miał ostry zapach rozpuszczalnika.
    A teraz kupiłem i jakaś taka rzadziocha i mam wrażenie że klei gorzej.

  • 8. Data: 2015-10-18 22:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > We Fiorino w czasie upałów pozjeżdzały same to zdjąłem do końca i
    > trzymam w pracy jakby trzeba było się rozliczyć ;)

    A woda nie leciała?

  • 9. Data: 2015-10-18 22:45:56
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > klejem do szyb samochodowych. 25zł za tubę. Buciro tańszy, ale przyklei,
    > lecz nie uszczelni

    Buciro=butapren? Przyklei ale nie uszczelni? Dobre:)

  • 10. Data: 2015-10-19 02:29:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > A woda nie leciała?

    z tyłu wewnętrzne i ochrony rantów naprzeciw odsuwanych drzwi.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.