  • 11. Data: 2015-10-19 04:29:06
    Temat: Uszczelki - mocowanie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup nowe uszczelki zamiast szkłem dupę obcierac.

  • 12. Data: 2015-10-19 07:00:56
    Temat: Re: Uszczelki - mocowanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kup nowe uszczelki zamiast szkłem dupę obcierac.

    Uszczelka się zsuwa bo jest stara?
    W aucie 2012 rok?
    Hmm...

  • 13. Data: 2015-10-19 08:18:01
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    >Kup nowe uszczelki zamiast szkłem dupę obcierac.

    Kolejna swietna rada. Walnij z grubej rury i zaproponuj od razu nowy
    samochód:)

  • 14. Data: 2015-10-19 08:20:37
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 pazdziernika 2015 12:02:08 UTC+2 uzytkownik Budzik napisal:
    > Mam w dwoch autkach problem z uszczelkami.
    >
    > - uszczelka drzwi zapewne od wiracji zjezdza z porzadanego miejsca.
    > To chyba jakis feler w ducato bo kumpel ma dokladnie tak samo.
    >
    > - uszczelka drzwi przy otwieraniu drzwi czasami sie oddzieli od drzwi.
    >
    > Pytanie - czy uszczelki mozna jakos bezpiecznie przykleic do karoserii?

    To chyba typowe u Fiata. W Grande Punto odpadala mi uszczelka wewnetrzna
    drzwi. Ja uzylem tasmy dwustronnej dedykowanej do przyklejania wygluszen
    w samochodach. To rozwiazalo problem, a w razie draki nie powinno byc
    problemu o odklejeniem.

    Pozdrawiam
    MK

  • 15. Data: 2015-10-19 18:34:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz od nowości wiesz ze nigdy nie była zdejmowania. Uszczelki w drzwiach to w
    zasadzie jednorazowki. W gumie jest taśma stalowa w kształcie U. Nie jest ze stali
    sprężynowe tylko ze zwyklej. Jak się ja trochę rozegnie na przykład przy zdejmowania
    przez kogoś kto nie ma wprawy to juz nigdy nie będzie dobrze zamocowana.

  • 16. Data: 2015-10-19 23:35:16
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 19 Oct 2015 09:34:21 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    przez kogoś kto nie ma wprawy to juz nigdy nie będzie dobrze zamocowana.

    W jednych autach jest wkładka, a w innych nie ma.
    Jak jest, to pewnie spokojnie uda się ją dogiąć.

    A w sumie kto wie czy tego firmowo jakimś słabym klejem nie przyklejają?
    Gumowe rączki kierownicy w rowerze polecają na lakiej do włosów zakładać -
    lekko wejdzie, odparuje i przyklei wystarczająco mocno.