    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Uszczelki - mocowanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 18 Oct 2015 12:17:14 +0200

    Dnia Sun, 18 Oct 2015 10:00:10 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Mam w dwóch autkach problem z uszczelkami.
    >
    > - uszczelka drzwi zapewne od wiracji zjezdza z porzadanego miejsca.
    > To chyba jakis feler w ducato bo kumpel ma dokładnie tak samo.
    >
    > - uszczelka drzwi przy otwieraniu drzwi czasami sie oddzieli od drzwi.
    >
    > Pytanie - czy uszczelki mozna jakos bezpiecznie przykleic do karoserii?

    Na pewno klej poliuretanowy do szyb da radę, tyle że sklei to tak mocno że
    już ich nie zdemontujesz.

    Z połączeń rozłączalnych to np. butapren powienien dać radę, chociaż nie
    wiem. Kiedyś na pewno by dał, teraz ostatnio jakiś inny kupiłem, bo podobno
    kazali im zmienić recepturę na nienarkotyzującą (wersja sprzedawcy w
    sklepie) i wydaje się mieć dużo gorsze właściwości niż kiedyś.
    Ale żeby przytrzymać uszczelkę na miejscu powinien dać radę.