  • Data: 2011-02-16 19:58:21
    Temat: Re: Uslugi fotograficzne.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 16, 3:56 am, "Stan.Matyska" <k...@y...com> wrote:

    > Jak ladna modelka, dlaczego nie? Bilety sa tanie:)

    Wez pod uwage, ze dla ludzi z dobrym gustem nawet taka "taniosc", moze
    sie wydawac snobizmem.

    > To ogloszenie jest rozpaczliwa proba zdobycia
    > czasteczki autorytetu, jakim ciesza sie grupowi
    > foto-rzemieslnicy.

    Dziwne wnioski wysnowasz.
    Jak takie ogloszenie moze byc jakakolwiek proba zdobycia chocby
    czastki aytorytetu.
    Gdybys czytal uwaznie ta grupe od lat, to wiedzialbys, ze "grupowi
    foto-rzemieslnicy", zaczeli sie tu niesmialo ujawniac po moich postach
    dotyczacych bronienia rzemiosla fotograficznego.
    Rzemioslo fotograficzne za dawniejszych czasow, bylo na tej grupie
    wyszydzane.
    Obecnie niektorzy ludzie z dobrym gustem sami probuja wskoczyc na
    tonacy statek rzemieslnikow fotograficznych.
    To ja pierwszy mialem tu smialosc pisac o rzemieslnikach fotografach.
    To ja pierwszy pisalem tu dobrze o fotografach slubnych, za co stado
    tutejszych biednych pieskow z "dobrym gustem", obszczekiwalo mnie
    bardzo dlugo.

    > "Uprasza sie nie kopac lezacego"dobrze

    "To kiedy go kopac, wtedy kiedy stoi?"

    Veri