  • Data: 2011-02-17 00:58:12
    Temat: Re: Uslugi fotograficzne.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 16, 7:01 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Pytam :-)

    Pierwsza swoja firme fotograficzna zarejestrowalem juz prawie 40 lat
    temu, na obowiazujacych w tamtym czasie warunkach w polsce.
    Przez cale zycie zajmuje sie fotografia zawodowo.
    W USA podatki place od prawie pierwszego miesiaca pobytu.
    Zeby prowadzic tu dzialanosc zawodowa, nie trzeba miec zarejestrowanej
    firmy, wazne zeby rozliczac sie z podatku.
    Jest to jednak sytuacja gorsza finansowo, niz rozliczanie sie z
    dziaalalnosci zarejestrowanej, wiec kazdy kto chce wyjsc lepiwj
    finansowo, taka dzialalnosc rejestruje.
    Mysle, ze po nowym roku przeniose sie na jakis czas z firma do kanady,
    ze wzgledow rodzinnych.
    Bedzie to tam, gdzie na lotnisku "wyrywaja chwasty" paralizatorem.
    Jest to jedno z najladniej polozonych miast na swiecie, tylko zbyt
    zimne jak na moj gust.

    veri