  • 1. Data: 2011-02-15 21:28:05
    Temat: Uslugi fotograficzne.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Fotografuje juz od wielu lat. Jako fotograf... bla, bla, bla... moge
    sobie pozwolic na interesowaniem sie różnymi jej dziedzinami, od
    krajobrazu do aktu, nie zapominając o architekturze czy fotografii
    produktów.

    Chętnie wykonam zdjęcia do portfolio dla modelek na warunkach do
    uzgodnienia również w systemie pozowanie za zdjęcia.

  • 2. Data: 2011-02-15 21:35:14
    Temat: Re: Uslugi fotograficzne.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 15, 4:28 pm, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Chętnie wykonam zdjęcia do portfolio dla modelek na warunkach do
    > uzgodnienia również w systemie pozowanie za zdjęcia.

    Oczywiscie, adres do strony internetowej podam gdy znajda sie
    zaiteresowani.

  • 3. Data: 2011-02-15 21:39:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 13:35:14 -0800 (PST), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > Oczywiscie, adres do strony internetowej podam gdy znajda sie
    > zaiteresowani.

    A do tej pory nie podałeś, bo nie nastawiasz się na zainteresowanie. Po co
    więc tracisz czas na wysyłanie postów?
    --
    marcin

  • 4. Data: 2011-02-15 21:42:05
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 15, 4:39 pm, zly <b...@N...fm> wrote:

    > A do tej pory nie podałeś, bo nie nastawiasz się na zainteresowanie. Po co
    > więc tracisz czas na wysyłanie postów?

    Badz cierpliwy.

  • 5. Data: 2011-02-15 23:04:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-15 22:28, Zygmunt Dariusz pisze:
> [...]
    >
    > Chętnie wykonam zdjęcia do portfolio dla modelek na warunkach do
    > uzgodnienia również w systemie pozowanie za zdjęcia.

    Coś mi ta branża przypomina ubezpieczenia sprzed dekady. Podobne
    zachowania :)
    Znaczy - okręt tonie...

    --
    pozdrawia Adam
    /lubię palić ogniska w lesie, szczególnie podczas suszy.../

  • 6. Data: 2011-02-15 23:11:38
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 15, 6:04 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Coś mi ta branża przypomina ubezpieczenia sprzed dekady. Podobne
    > zachowania :)
    > Znaczy - okręt tonie...

    Niektorzy sa tak slepi i nierozgarnieci, ze usiluja wskakiwac do
    tonacego okretu.

  • 7. Data: 2011-02-15 23:30:28
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Chętnie wykonam zdjęcia do portfolio dla modelek na warunkach do
    > uzgodnienia również w systemie pozowanie za zdjęcia.

    A cóżeś taki nachalny? Jak chcesz pokazywać absurdy w myśleniu tego lub owego
    rób to z dystansem bo inaczej widać tylko Twoją irytację. Pozostawiasz po
    sobie pytanie o jej źródło, nic więcej.

    marek

  • 8. Data: 2011-02-16 07:19:17
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" napisał w wiadomości grup
    2000prt.googlegroups.com...

    Chętnie wykonam zdjęcia do portfolio dla modelek na warunkach do
    uzgodnienia również w systemie pozowanie za zdjęcia.
    **********************************

    Ogłaszasz się na polskiej grupie,
    a nie podajesz czy dojedziesz do modelki,
    czy fundujesz jej bilet w obie strony?

    JD

  • 9. Data: 2011-02-16 08:56:18
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 16 Lut, 08:19, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Ogłaszasz się na polskiej grupie,
    > a nie podajesz czy dojedziesz do modelki,
    > czy fundujesz jej bilet w obie strony?

    > Pozdrawiam
    > JD
    Jak ladna modelka, dlaczego nie? Bilety sa tanie:)
    To ogloszenie jest rozpaczliwa proba zdobycia
    czasteczki autorytetu, jakim ciesza sie grupowi
    foto-rzemieslnicy. "Uprasza sie nie kopac lezacego"
    StaM

  • 10. Data: 2011-02-16 12:24:43
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
[...]

    To raczej nie ta grupa. Ogłoś się na maxmodels, a nie tu...

    Pozdro Przemek