  • Data: 2012-06-20 08:39:45
    Temat: Re: Urząd Skarbowy, a koszt oprogramowania sterującego maszyną
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jrnhgm$i69$1@inews.gazeta.pl...
    > Historia autentyczna, jak setki innych podobnych, ukazujących głupotę
    > jeśli nie wręcz złą wole
    > urzędasów.

    Dawno, dawno temu z gazetą rzeczpospolita kupiłem program księgowość. Do
    mojej małem działalności był to wtedy dla mnie w sam raz i co najważniejsze
    niemal za darmo program bo w cenie gazety. Były nawet aktualizacje co jakiś
    czas, wystarczyło kupić kolejną gazetę z płytką CD. Program robił wydruki
    rozliczeń pit vat, prowadził stawki kilometrów, środki trwałe, no wsio.
    Nie macie pojęcia jak urzędas kombinował żeby mi dowalić za ten program.
    Nie do pojęcia było dla niego że mam program księgowy kombajn do
    wszystkiego, w cenie kilku złotych. Kombinował żebym zapłacił podatek taki
    wysoki jak od podobnej wartości użytkowej oficjalne inne programy
    komercyjnych firm. A tak wogóle to on miał pretensje że nie mam prawa do
    używania tego programu (prawa autorskie) Wiem że w innych urzędach też
    robiono na złośc i rzepa zareagowała pisząc że wystarczy mieć egzemplarz
    gazety z którą był zakupiony ów program.

    Marek