  • Data: 2009-01-13 16:21:00
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-13 13:21:48 +0100, Kuczu <p...@j...pl> said:

    > Drogo a efekt ten sam. I tak powinienes raczej kupic nowy korek bo nie
    > wiadomo czy gwint na istniejacym nie jest przeciagniety.

    A to też cenna uwaga. Niby wygląda ok, ale raz że pewnie nie wiem na co
    dokładnie patrzeć, a dwa - niekoniecznie musi być widać gołym okiem.

    > No i Ci bedzie sprezynka wystawac 2 mm ponad miske. A to oznacza ze nie
    > spuscisz oleju do konca ;)

    Bardziej zastanawiało mnie, czy takie płytsze osadzenie może mieć jakiś
    znaczący wpływ na wytrzymałość połączenia. Niby raptem tylko 20%, a
    korek powinien być dociągany z momentem 20 Nm.

    > Honda, Kawasaki, Yamaha, wlasciwie dowolna, w Lousie za 5 Euro :

    Lepiej było napisać jak to będzie po niemieckiemu ;-)
    Dobra, znalazłem: MAGNET-OELABLASSSCHRAUBE. Prawda że ładnie? ;-)

    > Ja bym nawet zbytnio nie rozwiercal tylko od razu gwintowal w otworze
    > po M12. W aluminium pojdzie bez problemu. No chyba zeby dla pewnosci
    > przeleciec wiertlem 12,5 (do kupienia w kazdym sklepie z wiertlami).

    Ciekawe czy dostanę gdzieś poradnik "Gwintowanie dla opornych"? ;-)
    Dzięki za rady.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco