eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleUrwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
  • Data: 2009-01-13 23:13:50
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-01-13 22:19:49 +0100, Kefir <k...@o...pl> said:

    > Napisz wiec czego Ci trzeba. Kupie, zapakuje, wysle.

    Dzięki za troskę, ale myślę, że jakoś sobie poradzę. Z tym urlopem to
    tak serio-serio, wezmę i pojeżdżę.
    Ot, liczyłbym może na jakieś konkretniejsze namiary na miejsce, gdzie
    mogą mieć wybór korków, bo ściąganie z Louisa duperelki za 5 ojro, przy
    cenie transportu ~15 jest raczej mało sensowne.


    > Sugerowane: korek spustowy o wiekszej srednicy zwlaszcza jesli, jak
    > mowi Kuczu, wiekszy jest typowy i wystepuje masowo w innych maszynach i
    > gwintownik , np taki:
    > http://www.allegro.pl/item493337757_493337757.html
    > + uchwyt (poszukac?).

    To akurat wiem gdzie mogę kupić, ino mam tam daleko (zwłaszcza
    komunikacją miejską, brrr). Ale damy radę.


    > Gratis doloze kawalek aluminiowego zlomu do pocwiczenia "na sucho"

    O! A to by się nawet przydało, bo też o tym pomyślałem, a w szafie nic
    raczej nie znajdę.


    > Zobaczysz jaki bedziesz z siebie dumny.

    No! I o to chodzi ;-)


    > Dodam ze, choc to chamowa, wbicie wstepnie ostruganego na lekki stozek
    > twardego drewna (sorry Lisciaty) czyli liscistego, np debiny takze
    > pozwoli Ci ze spokojem dojechac do warsztatu ktory wykona wlasciwa
    > robote.

    Jak sobie poradzić metodami na McGyvera wiem, ale najzwyczajniej chcę
    to zrobić porządnie. Prowizorki mają brzydką tendencję do trwania
    dłuuugi czas ;-)


    > Drutem, power tape, trytytkami mozna naprawde sporo zdzialac gdy sie,
    > po prostu, chce lub musi dojechac. Uczy potrzeba, przydaje znajomosc
    > mechanizmow. Wazne tez by pozniej przywrocic maszynie dawna swietnoc.
    > Nadal nie bardzo potrafie sobie wyobrazic motocyklisty bez takich
    > umiejetnosci. Pewnie to nieprzystosowanie do 21-go wieku.

    Wiesz, wszystko zależy jak kto zaczynał. Jedni lata temu, gdy nic nie
    było, demoludowe sprzęty potrafiły być wadliwe od wyjazdu z fabryki,
    reszta o długiej i burzliwej przeszłości - samodzielne opanowanie metod
    napraw, czy to doraźnych, czy poważniejszych remontów było codzienną
    koniecznością dla mniej zamożnych (czyli większości) amatorów 2 kółek.
    Dzisiaj niby wszystko jest, przeciętny motocyklista ciut zamożniejszy i
    bardziej zalatany, powszechna znajomość mechaniki jakby niższa (a i
    technika bardziej skomplikowana) - ot, inne czasy. Zresztą jak pewnie
    pamiętasz, po wdepnięciu na mine pt. Kawa, sam też zostawiłem niezły
    kawałek grosza w serwisach - bo nie umiałem, nie miałem fizycznych
    możliwości czy czasu. Ale jak ktoś chce się naumieć, to od czegoś
    trzeba zacząć, nie? IMHO lepiej pobyć trochę upierdliwym i popytać, niż
    spier$%^&* a na końcu i tak zostawić kupę kasy w serwisie.


    >> A ten gwint to chyba za duży jak na pierwszy... ;-)
    >>
    > To nie ja zaczalem temat.

    No po kim jak po kim, ale po Tobie bym się nie spodziewał nieskumania
    sztandarowego hasła precla... ;-)


    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: