  • Data: 2009-01-13 21:19:49
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: Kefir <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    de Fresz wrote:
    > On 2009-01-13 15:02:00 +0100, "Kefir" <k...@r...pl> said:
    >
    > Kef, maj friend, nie obraź się - ale przynajmniej jakąś mam i jej się
    > nie wstydzę :-P A skoro już jest, to może leżeć... eeee nosić co jej się
    > podoba ;-)

    Twoj wybor, za co mialbym sie obrazac, maj friendu?

> [...]
    > się wczoraj urwałem pół godzinki wcześniej z tyrki, coby, popędzając
    > kierowcę autobusu jak tylko potrafię najuprzejmiej (nie kurwa, proszę,
    > nie rozwijajmy tego tematu), dotrzeć szybciutko do znanego mi sklepiku
    > ze szpejem samochodowo-metalowym (potrzebuję jeszcze jakichś oringów i
    > silikonu). I okazało się, że tylko po to, aby pocałować klameczkę. Są
    > otwarci w jakże przystępnych dla klasy pracującej godzinach 9-17 i co im
    > pan zrobi? Nie no, luz, wezmę urlop żeby się poszwędać po sklepach, bo
    > tak, to do wiosny nie dam rady dotrzeć do żadnego szanującego się

    Napisz wiec czego Ci trzeba. Kupie, zapakuje, wysle. Sugerowane: korek
    spustowy o wiekszej srednicy zwlaszcza jesli, jak mowi Kuczu, wiekszy
    jest typowy i wystepuje masowo w innych maszynach i gwintownik , np taki:
    http://www.allegro.pl/item493337757_493337757.html
    + uchwyt (poszukac?). Gratis doloze kawalek aluminiowego zlomu do
    pocwiczenia "na sucho" plus okragly pilnik do doraznego dopasowania
    podkladki miedzianej. Jako uchwyt mozesz zaadoptowac wspomniane
    wczesniej imadelko modelarskie. Jak przegwintowac chetnie opowiem
    telefonicznie, pocwiczysz na wspomnianym zlomie. Zobaczysz jaki bedziesz
    z siebie dumny.
    Dodam ze, choc to chamowa, wbicie wstepnie ostruganego na lekki stozek
    twardego drewna (sorry Lisciaty) czyli liscistego, np debiny takze
    pozwoli Ci ze spokojem dojechac do warsztatu ktory wykona wlasciwa robote.

> [...]
    > miałem: Junaka, MZ-y, Malucha, Trabanta ani żadnego tego typu
    > ustrojstwa, którę rozwija przydatne czasem zdolności napraw drutem i
    > taśmą klejącą, poprawiania fabryki, czy radzenia sobie w otoczeniu gdzie
    > potrzebne części w naturze nie występują. Dotychczas wystarczała mi
    > wiedza, że coś jest (np. helicoil, tulejowanie itepe), a samą robotę
    > zlecałem fachowcom. A że od niedawna zabrałem się za własnoręczne psu...
    > eee serwisowanie ;-) swoich sprzętów to i czasem rozbijam się o proste
    > drobiazgi "jak to zrobić" i "gdzie się kupuje nakrętki". No.

    Drutem, power tape, trytytkami mozna naprawde sporo zdzialac gdy sie, po
    prostu, chce lub musi dojechac. Uczy potrzeba, przydaje znajomosc
    mechanizmow. Wazne tez by pozniej przywrocic maszynie dawna swietnoc.
    Nadal nie bardzo potrafie sobie wyobrazic motocyklisty bez takich
    umiejetnosci. Pewnie to nieprzystosowanie do 21-go wieku.

    > A ten gwint to chyba za duży jak na pierwszy... ;-)

    To nie ja zaczalem temat. Moze zatem wrocmy do poczatku: szukasz pomocy
    czy tak sobie piszesz :^)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955