  • Data: 2009-01-13 16:00:53
    Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-13 15:02:00 +0100, "Kefir" <k...@r...pl> said:

    > No offence Sebastianu, znamy sie nieco, wiec pozwole sobie, tak z
    > sympatii bys sie nie zadreczyl: niniejszy "case" nieodparcie nasuwa mi
    > sie wrazenie ze spodnie to musi nosic Twoja kobieta

    Kef, maj friend, nie obraź się - ale przynajmniej jakąś mam i jej się
    nie wstydzę :-P A skoro już jest, to może leżeć... eeee nosić co jej
    się podoba ;-)

    > a Ty jestes w domu od tego by, pykajac fajeczke, pomartwic i pogadac
    > lub poczytac/popisac w Internecie. Dysponujac suwmiarka, sklepem z
    > zelastwem i odrobina checi prawie kazdy facet poradzi sobie z Twoim
    > problemem w jedno popoludnie.

    Ekhm, tak zbiorczo odpowiem Tobie i Jasiowi. Wszystko ładnie piknie, aż
    się wczoraj urwałem pół godzinki wcześniej z tyrki, coby, popędzając
    kierowcę autobusu jak tylko potrafię najuprzejmiej (nie kurwa, proszę,
    nie rozwijajmy tego tematu), dotrzeć szybciutko do znanego mi sklepiku
    ze szpejem samochodowo-metalowym (potrzebuję jeszcze jakichś oringów i
    silikonu). I okazało się, że tylko po to, aby pocałować klameczkę. Są
    otwarci w jakże przystępnych dla klasy pracującej godzinach 9-17 i co
    im pan zrobi? Nie no, luz, wezmę urlop żeby się poszwędać po sklepach,
    bo tak, to do wiosny nie dam rady dotrzeć do żadnego szanującego się
    przybytku tego rodzaju :-/

    > Odwagi, to nie jest rocket science ;)

    Luzik, wiem że to nie technologia kosmiczna, ale wiesz, nigdy nie
    miałem: Junaka, MZ-y, Malucha, Trabanta ani żadnego tego typu
    ustrojstwa, którę rozwija przydatne czasem zdolności napraw drutem i
    taśmą klejącą, poprawiania fabryki, czy radzenia sobie w otoczeniu
    gdzie potrzebne części w naturze nie występują. Dotychczas wystarczała
    mi wiedza, że coś jest (np. helicoil, tulejowanie itepe), a samą robotę
    zlecałem fachowcom. A że od niedawna zabrałem się za własnoręczne
    psu... eee serwisowanie ;-) swoich sprzętów to i czasem rozbijam się o
    proste drobiazgi "jak to zrobić" i "gdzie się kupuje nakrętki". No.

    A ten gwint to chyba za duży jak na pierwszy... ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco