-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Uprzejmość zabija
Date: Wed, 15 Nov 2017 09:58:57 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 56
Message-ID: <ougvkf$gum$1@node1.news.atman.pl>
References: <3...@g...com>
<5...@g...com>
<59fc5d66$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<59fc7f32$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
<59fe163e$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
<1h62j9ss6ybvx.136yos3uid6ig$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<otmmns$vrp$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<otmpu0$vrp$5@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<otn001$vrp$12@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<ouf3g8$o3m$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<ouf94k$laa$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<oufhh7$tg6$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<ougo67$ea6$1@node1.news.atman.pl> <ougpei$gb9$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1510736335 17366 83.142.196.21 (15 Nov 2017 08:58:55
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Nov 2017 08:58:55 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
In-Reply-To: <ougpei$gb9$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618946
[ ukryj nagłówki ]W dniu 15.11.2017 o 08:13, Liwiusz pisze:
> W dniu 2017-11-15 o 07:51, Shrek pisze:
>> Jak działa w praktyce... no cóż. Pech chce, że tacy kierowcy bez
>> blachy, poduszek i z marnymi szansami na przeżycie w przypadku
>> standardowego dzwona samochodowego istnieją i... wbrew tej teorii mają
>> opinię tych bardziej pojebanych (często niesłusznie;) Myth busted:P
>
> To się da uzasadnić tym, że ma motocyklach niejako z definicji jeżdżą
> ci, którzy mają o wiele wyższy akceptowalny poziom ryzyka.
Oczywiście - wszystko można uzasadniać. Niemniej w praktyce nie widać
żeby ta teoria miała działać. Prawdę mówiąc - z moich obserwacji wynika,
że pomijając różne samochody "sportowe", to im lepszy samochód, tym
ostrożniejszy kierowca. Oczywiście wynika to zapewne z tego, że
większośc tych, których stać na dobre samochody to ludzie bardziej
dojrzali i wiekiem i rozumem, ale... skoro zależność Korwina jest
słabsza niż dowolnie wybrane "inne czynniki", to znaczy że nawet gdyby
była prawdziwa (a nie jest), to jest pomijalna.
BTW - nie wydaje mi się, żebym miał jakoś znacznie podniesiony poziom
akceptacji ryzyka. Weź również pod uwagę, że wbrew wyobrażniom większoć
motocyklistów nie kupuje litrowej szlifierki.
Rowerzyści też mają wyższy stopień akceptacji ryzyka? Piesi, co podobno
włażą bez poduszek powietrznych na przejścia jak lemingi też?
> Włóż
> wszystkich kierowców na motocykl i wówczas porównaj ostrożność jazdy.
Bardzo chętnie bym włożył, żeby każdy się godzinę po mieście przejechał
- zmieniliby trochę perspektywę;) Oczywiście, że nie będą zapierdalać...
bo nie umieją. Na pewno będą jechali ostrożnie, a i tak się wyjebią po
100 metrach;) Propozycja godna Korwina, bo on lubi teoretyczne, nijak
niesprawdzalne utopie:P Prawdę mówiąc, jestem przekonany, że gdyby
kierowcy umieli zapierdalać na motocyklach, tylko po prostu ich nie
mieli, to jakbyś im na godzinę dał, to by zapierdalali ponadprzeciętnie,
traktując to jak godzinę sportu ekstremalnego z grupona:P
> Albo posuń się dalej, i przeprowadź eksperyment myślowy "co będzie, jak
> z kierownicy samochodu będzie wystawać sztylet".
Nic nie będzie - podobnie jak możesz sobie przeprowadzać dowolne
nierealne eksperymenty myślowe (pokój na świecie, idealny komunizm,
wolny rynek, państwa bez podatków, ładunek wybuchowy pod krzesłem
programisty uruchamiany błędem podczas kompilacji jego programu itp) -
są one z d4 wzięte - SI-SO.
> Pomijając już doprawianie różnych mniej lub bardziej absurdalnych teorii
> - np. takiej, że motocykl jest bezpieczniejszy, bo po wypadku wylatujesz
> na trawę, a w samochodzie zostajesz zgnieciony :)
Tak wiemy - nie należy zapinać pasów;)
Następne wpisy z tego wątku
- 15.11.17 10:10 Liwiusz
- 15.11.17 10:28 cef
- 15.11.17 11:45 J.F.
- 15.11.17 12:28 p...@g...com
- 15.11.17 13:05 Shrek
- 15.11.17 21:01 Budzik
- 15.11.17 21:01 Budzik
- 16.11.17 08:11 Liwiusz
- 16.11.17 08:59 Shrek
- 16.11.17 09:23 Liwiusz
- 16.11.17 09:29 Shrek
- 16.11.17 09:40 Liwiusz
- 16.11.17 09:51 Shrek
- 16.11.17 10:03 Liwiusz
- 16.11.17 14:03 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=