  • Data: 2017-11-15 21:01:07
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Miało być EOT, ale tak na marginesie. To co piszesz, to teoria
    > kompensacji ryzyka głoszona przez Korwina. Wydaje mu się, że jest
    > fajna, kontrowersyjna i zupełnie niesprawdzalna, czyli idealna dla
    > niego.
    >
    > Jak działa w praktyce... no cóż. Pech chce, że tacy kierowcy bez
    > blachy, poduszek i z marnymi szansami na przeżycie w przypadku
    > standardowego dzwona samochodowego istnieją i... wbrew tej teorii
    > mają opinię tych bardziej pojebanych (często niesłusznie;) Myth
    > busted:P

    Z marnymi. Ale jednak. A poza tym nikt o tym nie mysli, nikt nie szacuje
    dobrze ryzyka i ogolnie sporej ilosci osób wydaje sie ze w aucie sa
    bezpieczni.
    Pewnie porzadnego wypadku nie widzieli w zyciu.
    Ale zeby mi od Korwinowca... ;-P

> [...]
    > Można dorabiać różne niestworzone teorie, ale fakt jest faktem - im
    > dalej na zachód i północ tym lepiej. Oczywiście można mówić o tym,
    > ze koincydencja to nie od razu związek przyczynowo skutkowy, o
    > różnych czynnikach zewnętrzncyh, ale przypadek? Nie sądzę...
    >
    > Więc nie ma co wynajdywać koła. Zostało wynalezione, przebadane, nie
    > jest opantentowane, nie ma co sobie tym głowy zawracać, tylko
    > działać.
    >
    > Ja na przykład lubię czasem zapierdalać, ale nie dorabiam do tego
    > teorii, że tak jest bezpieczniej, bo jestem bardziej skupiony itp;)

    I mowisz ze w tych krajach zachodnich nauczyli pieszych ze moga bez
    patrzenia włazic na pasy bo kierowca zawsze sie zatrzyma?
    Chyba nie... Moze po prostu i jednych i drugich ucza myslec zamiast slebo
    wierzyc w pierwszenstwo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"