  • Data: 2017-11-15 13:05:24
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.11.2017 o 10:10, Liwiusz pisze:

    > Uważasz, że nie jest możliwy do przeprowadzenia opisany przeze mnie
    > eksperyment?

    Raczej mało możliwy, przynajmniej w cywilizowanych krajach. Ponadto jak
    napisałem - shit in - shit out. A że cieżko podejrzewać ewentualnych
    uczestników takiego eksperymentu o jednoznacznie pozytywną ocenę zdrowia
    psychicznego, to....

    > No i o czym mam zatem dyskutować z osobą o tak upośledzonej
    > wyobraźni? :)

    Chcesz to dyskutuj, nie to nie. Wisi mi to. Tylko napisałem ci, że tacy
    "kierowcy" z twojego eksperymentu myślowego istnieją w rzeczywistości,
    to się obrażasz, że nie o takich realnych ci chodzi, tylko
    wyimaginowanych, potwierdzających twoją wyimaginowaną tezę:)

    Shrek