  • Data: 2017-11-14 07:19:41
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-13 o 21:00, Budzik pisze:

    > Jezeli wymaga tego sytuacja na drodze? No to oczywiscie ze tak.
    > Ty wolisz postapic bezpiecznie ale niezgodnie z przepisem czy
    > niebezpiecznie ale zgodnei z przepisem?

    Jak bezpieczna jazda może doprowadzić do konieczności przejechania na
    czerwonym? (bo skoro na żółtym można przejechać, to jeśli piszesz o
    "niezgodności z przepisem", to musisz mieć na myśli przejazd na
    czerwonym). Przecież to jakiś absurd.

    > Alez ja przeciez przyznaje ze sadziłem ze mandat jest.

    Zatem nie powinieneś się dziwić, że dobrze wyczułem, że nie wiedziałeś,
    zatem twoje pytanie:

    "Nasuwa sie zatem pytanie - dlaczego sie
    dopieprzyłes do tej odpowiedzi? "

    było bezprzedmiotowe.

    Bo pytanie było czy czytałeś przepisy, a zadałem je, ponieważ
    twierdziłeś, że każdy przejazd na żółtym jest karany.

    > Natomiast wyraźnie napisałem ci ze czasami lepiej przejechac niz ostro
    > hamowac. I dokłądnie tak mowia przepisy.
    > Skad wiec twierdzenie o braku czucia i skad przypierdzielenie, skoro
    > pomimo tego ze nie wiedziałem co jest w przepisie to swoja jazde opisałem
    > jako dokładnie taka jak mowia przepisy.

    Nie pisałem o braku czucia w zachowaniu (te masz), tylko o braku czucia
    przepisu (bo go nie znałeś i myślałeś, że twoje czuciowe zachowanie jest
    wbrew przepisowi).

    --
    Liwiusz