  • Data: 2017-11-05 11:50:20
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.11.2017 o 11:19, Budzik pisze:

    > Ale rozumiesz ze pieszy idac wzdłuz chodnika moze przejsc a moze równie
    > dobrze pojsc dalej prosto?

    Rozumiem. Zastanawiam się tylko jak to jest, że mnie piesi nie zaskakują
    (z drobnymi wyjątkami, kiedy dałem dupy), momo że na drodze do świętych
    raczej nie należę, a innym sądząc po wpisach na grupie ciągle się to
    przytrafia...

    > Poza tym, tak jak pisałem - wygladało, ze
    > kierowca w ogole pieszej nie widział.

    Top trochę chujowo, że nie widział... Może trzeba było wolniej jechać,
    albo lepiej patrzeć? Gdzie takie ronda nieoświtlone, z chodnikami i
    przejściami dla pieszych budują?

    > Z punktu widzenia kierowcy staram sie zawsze zostawiac margines
    > bezpieczenstwa z przodu i nie trzymac sie drugiemu na zderzaku.

    Czyli dałbyś radę? No to pochuj bronisz nieudacznika co nie potrafi
    odstępu trzymać? Dał dupy i tyle. Zdarza się - dobrze że wszyscy cali.

    Shrek