  • Data: 2017-11-04 20:34:19
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:59fc7f32$0$653$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Ale jednoczesnie sad przyznal, ze przepis istotnie tak mowi, wiec kazdy
    > instruktor bedzie uczyl, ze nie wolno sie zatrzymywac przed przejsciem
    > jesli pieszy nie przechodzi :-)

    Jeszcze panuje obawa o kursanta, który polegnie na egzaminie jeśli nie
    wpuści pieszego, ale może do tych instruktorów dotrze co narobili swoimi
    zabobonami. Niestety dotrze kiedy popłynie krew. Osobiście byłem świadkiem
    makabrycznej sytuacji. Kursantaka zatrzymała się przed przejście na drodze
    2-jezdniowej na jezdni o 2 pasach w jednym kierunku. Zachowaniem zaprosiła
    kobietę z wózkiem dziecięcym na przejście! Ta doszła do połowy i szczęście,
    że zatrzymała się, bo jadący lewym pasem wyprzedził/ominął pojazd nauki
    jazdy i gwałtownie hamując zatrzymał się kilka metrów za przejściem a
    następny za nim daleko na prześciu. To był krok od śmierci. Tylko
    przytomność umysłu kobiety zapobiegła tragedi. Nigdy nie należy zapraszać
    pieszych na przejście i tak należy uczyć przyszłych kierowców. Zazpraszający
    zawsze będzie winny na pewno przynajmniej z moralnego punktu widzenia.

    neelix