  • Data: 2017-11-04 20:45:31
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-04 o 18:40, Shrek pisze:

    > Skoro postulujesz pozbawienie pieszych na przejściu _wszystkich_ praw
    > (chcąc go zrównać z pieszym przechodzącym w losowym miejscu przez np
    > krajówkę), to oczywistym jest, że kierowca nie poniesie żadnych
    > konsekwencji za potrącenie pieszego na pasach - czyli postulujesz nie
    > dość że bezkarność, to jeszcze dochodzenie odszkodowania od
    > spadkobierców za uszkodzenia samochodu. Gdzie się mylę?

    Mylisz się w nazewnictwie. Sprawdź co to jest bezkarność.
    Czy kierowca, który potrąci pieszego na krajowce poza przejściem
    jest bezkarny czy niewinny?
    Jeśli pieszy nie miał by żadnych praw, to kierowca nie będzie winny
    i tym samym nie może być bezkarny.
    To co robisz to jest demagogia, jeszcze większy efekt byś osiągnął,
    gdybyś w swoim wywodzie pieszym uczynił kobietę w ciąży.