  • Data: 2010-06-24 13:05:13
    Temat: Re: Upgrade z Athlona - dylematy...
    Od: "Santana" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Paweł B."" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hvvk72$elt$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam grupowiczów,
    >
    > powoli wisi nade mną zmiana konfiguracji sprzętu, a niestety nie jestem ze
    > wszystkim na bieżąco jeśli chodzi o sprzęt.
    >
    > Obecnie posiadam taką konfigurację:
    >
    > CPU: AMD Athlon 3200+
    > MB: Asus M2N-E (AM2)
    > RAM: 2x512 + 2x1 GB Geil 800MHz (pomarańczowe)
    > Grafika: GeForce 7600 GS 512 MB (Gigabyte)
    >
    > Chciałbym zmienić te bebechy, dyski mam SATA, na razie nie wymieniam.
    >
    > Budżet bez szału - na oko 1500 pln, powiedzmy, że można ostatecznie
    > poszerzyć o 2-3 stówki.

> [...]

    Czterordzeniowy Athlon około 430, rozsądna płyta z grafiką około 250 i tu
    musisz zdecydować czy pozostajesz przy DDR2 czy zmieniasz na DDR3. Jak
    grafika okaże sie za słaba to sobie dokupisz osobną. Pozostajac przy DDR2 za
    niecałe siedem stówek masz w zasadzie nową platforme. Jak bedziesz chciał
    DDR3 to troche więcej, ale to już zależy za ile opchniesz stare moduły.