  • Data: 2010-06-25 07:53:24
    Temat: Re: Upgrade z Athlona - dylematy...
    Od: "Paweł B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-24 13:49, Leszek K. pisze:

    > 3200+ na płycie AM2? Nie wierzę. Top raczej 939, który nijak się ma do
    > nowszych płyt.

    Nie no bez przesady, siedzę trochę w sprzęcie i wiem co mam w puszce... :>
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_procesor%C3%B3w_A
    thlon_64

    Jeśli chodzi o nową konfigurację głównie nurtuje mnie teraz wydajność
    kart graficznych które zintegrowane są na nowych płytach względem
    posiadanego przeze mnie GeForce'a 7600 GS.

    Nie zależy mi na super wydajności 3D - do gier mam konsolę, chodzi mi o
    obróbkę zdjęć (RAW) i płynne odtwarzanie filmów HD - tutaj pewnie sprawę
    polepszy znacznie procesor.

    --
    Paweł B.
    botul.pl