  • Data: 2013-04-17 22:04:38
    Temat: Re: Upgrade prawa jazdy kat B do 4250kg
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-17 21:48, ZIWK pisze:

    > Ciekawe ilu jeszcze będzie musiało zginąć przypadkowych ludzi, aby
    > przestano bronić "świętego prawa do stwarzania zagrożenia katastrofą w
    > ruchu lądowym"...

    Spoko - pokaż jakieś dane na poparcie swej tezy, że 'zginęli ludzie,
    w związku z bezterminowymi PJ' - tak w skrócie.

    > Jeździłem jako pasażer z różnymi kierowcami od świetnych do
    > "jednotrasowych grzybków" - i z żadnym nie było to TAKIE przeżycie -
    > nawet z kierowcą który miał ładnych kilka promili. Po jeździe z nią
    > miałem ochotę ucałować ziemię.

    No jak i nie zgłosiłeś swych obaw gdzie trzeba? Bo wiesz, znam sporo
    osób, które niby mają terminowe, a w moim odczucie w ogóle nie powinny
    być dopuszczone do poruszania się po drogach - nawet jako rowerzyści :)

    > Najgorzej jak "się eliminują" razem z kilkoma osobami postronnymi - a
    > tutaj chodzi nie o źle pojętą wolność jednostki, a o bezpieczeństwo
    > zbiorowe...

    Jak wyżej - daj jakieś podstawy do takich twierdzeń. Nie zapomnij o
    sprawdzeniu, czy przypadkiem ci pełni zdrowia i posiadający terminowe
    PJ/badania nie byli o rząd wielkości bardziej toksyczni dla
    społeczeństwa.

    > Jeśli tak chcesz bronić praw nabytych - to dlaczego w innych zawodach
    > związanych z prowadzeniem pojazdów uprawnienia są ZAWSZE nadawane na
    > ściśle określony czas i obwarowane ostrymi przepisami zdrowotnymi?
    > (piloci, maszyniści, operatorzy dźwigów itp?)

    Chyba czegoś nie zrozumiałeś, niemniej zwykły kierowca to nie pilot,
    maszynista czy operator dźwigu...

    > Słowo "starucha" - użyte zostało w odniesieniu do konkretnej osoby i jej
    > charakteru. I w tym konkretnym wypadku jest komplementem - klienci firmy
    > najczęściej tą "starszą panią" obrzucali wiązankami mocno niecenzuralnymi.
    > Pracownikom też się dostawało za szefostwo.

    No i ta 'nienawiść' była tak silna, że w jej konsekwencji zacząłeś
    bredzić o zabijaniu przypadkowych ludzi przez kierowców z
    bezterminowymi prawami jazdy?

    Weź się ogarnij...