    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Unitra cd...
    Date: Mon, 3 Jul 2023 21:00:08 +0200
    <u6v5n9$7j3$1$nadir@news.chmurka.net> <u6vkjb$ldfq$4@paganini.bofh.team>
    <u6vq72$cup6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <u70kd7$td8r$3@paganini.bofh.team>
    <h...@4...net>
    <u712io$un0l$1@paganini.bofh.team>
    <1tdzqvlazu4xf.k9lss4umkn8b$.dlg@40tude.net>
    <u76sjd$k3tr$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <3YboM.1108$GF_d.60@fx15.ams1>
    <1oghefjo1yc3w$.15l6v8mtc96vw$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1qn5al2ce2ed6$.12v2v02ndkmdh$.dlg@40tude.net>

    Pan J.F napisał:

    > Był. Szklo amorficzne itp :-)

    Za czasów "Tonette" to były jakieś takie zwykłe blaszki, jak do
    transformatorów. Potem w późniejszych czasach długo też podobnie.

    > A w układach scalonych jaki był procent uzysku?

    Dużo wyższy. Przy dobrze opanowanej produkcji bliski stu procent.

    > No ale mieli tez sprzęt troche drozszy i teoretycznie troche lepszy.

    Z tego co widziałem, nawet praktycznie lepszy.

    > Inne mocowanie głowicy? inne śrubki, ze się tak nie krzywiło?

    Konstrukcja mogła być nawet bardziej prymitywna, za to powtarzalna.

    --
    Jarek