eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf? › Re: Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?
  • Data: 2015-06-03 11:19:28
    Temat: Re: Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-02 o 23:03, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > A powiedz mi, gdzie ja twierdzę, że nie spowodowałem kolizji? Rzecz w
    > tym, że jestem jedynym poszkodowanym, więc ta strona sprawy jest
    > nieistotna.

    Nie rozumiem więc czego od nas oczekujesz.
    Chcesz abyśmy Cię pożałowali, współczuli, a może zrobili grupową
    zrzutkę, aby naprawić szkody spowodowane przez Twój brak umiejętności
    prowadzenia auta?

    > To, o co pytałem, to w jakim sensie winny jest ten, który zwęził drogę
    > zatrzymując samochód. I to wszystko.

    On nie jest winny tego, że to Ty spowodowałeś kolizję i nie próbuj teraz
    szukać "kozła ofiarnego" tylko z pokorą przyjmij naukę na przyszłość, że
    czasami lepiej jest zrezygnować z przysługującego pierwszeństwa, aby
    uniknąć tego typu sytuacji.
    Zamiast się pchać na siłę, trzeba było się zatrzymać i pozwolić mu
    zaparkować, a nie byłoby teraz tego tematu i wylewanych żali.